زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » بهمنی: به طرح سهام عدالت ایراد داریم
تاریخ انتشار : 2018/11/24 - 13:05
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 28758
 249 بازدید

بهمنی: به طرح سهام عدالت ایراد داریم

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در خصوص طرح استانی شدن انتخابات مجلس گفت: این موضوع در کمیسیون شوراها تصویب شده و هفته جاری یا هفته آینده در صحن علنی مطرح می‌شود.

بهمنی: به طرح سهام عدالت ایراد داریم

محمود بهمنی صبح شنبه سوم آذرماه با حضور در رادیو البرز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های ترافیکی مهم حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: یکی از این پروژه‌ها قطار کرج-هشتگرد است که قرار شده تا آخر امسال راه‌اندازی و 250 هزار مسافر را جابجا کند.اتوبان چرمشهر هم که به نوعی کمربندی نظرآباد برای عبور کامیون‌های عبوری محسوب می‌شود قرار است در خرداد یا تیر سال آینده افتتاح شود تا این کامیون‌ها برای عبور از استان البرز نیازی به ورود به کرج نداشته باشند.

وی در ادامه به موضوع سهام عدالت اشاره کرد و گفت: سهام عدالت باید بازنگری و تکلیف آن مشخص شود، ما به این طرح ایراد داریم چون باعث شده بسیاری از کارخانجات ما دولتی باقی بماند و خصوصی‌سازی واقعی انجام نشود، سهام عدالت برای افراد جدید هم باید به کسانی که مستحق هستند برسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص بحث سبد کالا هم خاطرنشان کرد: این موضوع در حال بررسی است با توجه به شرایط فعلی اقتصادی باید تخصیص داده شود. در مورد سه بسته حمایتی هم باید تاکنون یک مرحله آن انجام می‌شد.

بهمنی در ادامه به ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان البرز به خصوص حوزه ساوجبلاغ هم اشاره کرد و گفت: تخریب بعد از ساخت و ساز بدترین نوع برخورد است و علاوه بر آسیب به زمین کشاورزی و از دست رفتن منابع ملی، منظره بدی هم بر جا می‌گذارد، به همین دلیل ما به فرمانداری‌ها در خصوص پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تأکید کرده‌ایم.

وی در مورد استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هم گفت: این موضوع در کمیسیون شوراها تصویب شده و مجلس هم مورد تأیید قرار داده است، طرح طی هفته جاری یا هفته آینده در صحن علنی مطرح می‌شود و براساس آن انتخابات دیگر منطقه‌ای نیست و یک نماینده علاوه بر 20 درصد حداقل رأی در منطقه خود باید آرای سایر مناطق استان را هم داشته باشد.

بهمنی در پایان با اشاره به وضعیت اراضی کوثر ساوجبلاغ که پس از حدود 20 سال ملی اعلام شده و مالکانی را با مشکل مواجه کرده بود گفت: با حل شدن این موضوع، مشکل 12 هزار 200 مالک رفع گردید.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه