زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» حوادث » جزئیات ربودن و مرگ پسربچه 10 ساله در شهرستان کارون
تاریخ انتشار : 2018/11/24 - 9:41
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 28737
 421 بازدید

فرمانده انتظامی خوزستان توضیح داد:

جزئیات ربودن و مرگ پسربچه 10 ساله در شهرستان کارون

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قاتل پسر بچه ۱۰ ساله که روز گذشته این کودک را در شهرستان کارون ربوده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

جزئیات ربودن و مرگ پسربچه 10 ساله در شهرستان کارون

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی وقوع قتل یک پسر بچه ۱۰ ساله در روز گذشته (یکم آذرماه)، دستور لازم به پلیس آگاهی شهرستان کارون برای شناسایی و دستگیری قاتل داده شد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: پلیس آگاهی شهرستان کارون با استفاده از روشهای نوین پلیسی و تخصصی در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل، موفق به شناسایی قاتل شد و پس از هماهنگی با مرجع قضائی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: قاتل به هویت “س – ح” ضمن اعتراف به ربودن پسر بچه ۱۰ ساله در اعترافاتش اظهار کرده به علت اختلاف با خانواده پسربچه، اقدام به ربودن وی کرده و این کودک در خودروی پراید به علت نامعلومی فوت کرده و کودک را در حاشیه شهرستان کارون رها کرده است. بنابراین متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه