زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » جذابیت جدید برای رابط کاربری اینستاگرام
تاریخ انتشار : 2018/11/23 - 22:36
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 28684
 518 بازدید

جذابیت جدید برای رابط کاربری اینستاگرام

اینستاگرام اخیراً خبری مبنی بر ایجاد تغییرات در طراحی رابط کاربری خود به منظور ایجاد یک رابط کاربری آسان‌تر و کاربردی تر منتشر کرده است. در این طراحی پیدا کردن اشخاصی که شاخص‌های مشترک بیشتری با شما دارند راحت‌تر خواهد بود.

جذابیت جدید برای رابط کاربری اینستاگرام

طبق خبر جدید منتشر شده در حساب کاربری خبری اینستاگرام، این شرکت در حال طراحی رابط کاربری جدیدی برای کاربران این برنامه است. با توجه به اطلاعات منتشر شده در این خبر، این رابط کاربری بسیار روان و ساده‌تر طراحی خواهد شد و در آن پیدا کردن اشخاصی که شاخص‌های مشترک بیشتری با شما دارند بسیار آسان‌تر خواهد بود. با پلازامگ در این خبر همراه باشید.

این شرکت بر این باور است که طراحی جدید، کار با این برنامه را بسیار آسان‌تر خواهد کرد. علاوه بر این، در این رابط کاربری، ارتباط با اشخاصی که به حساب کاربری شما بیشتر اهمیت می‌دهند و همچنین با شما شاخص‌های مشترک بیشتری دارند به مراتب آسان‌تر خواهد شد.

رابط کاربری جدید، نه تنها برای صفحه کاربری شخص استفاده کننده، بلکه برای صفحه کاربری تمامی کاربران اعمال خواهد شد و در واقع این تغییرات شامل تمامی حساب‌های کاربری این برنامه خواهد بود. رابط کاربری جدید به صورت جدول‌بندی شده خواهد بود. به شکلی که در آن برای هر قسمت مانند Grid، Post، Shop، IGTV و Tagged جایگاه مشخصی در هر حساب کاربری در نظر گرفته خواهد شد.

در کنار تغییرات جدید ایجاد شده در حساب کاربری کاربران این برنامه، همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اسم حساب کاربری، تعداد دنبال کنندگان و تعداد دنبال شدگان، آدرس اینترنتی و همچنین توضیحات مربوط به حساب کاربری در این رابط جدید در کنار تصویر نمایه حساب‌کاربری قرار گرفته اند. اینستاگرام این تغییرات را اینگونه شرح داده است:

حساب کاربری شما در اینستاگرام، مکانی است که شما خود را در آن به نمایش خواهید گذاشت. پس از امروز، ما آزمایش‌های جدیدی را انجام خواهیم داد تا رابط کاربری جدیدی به شما ارائه کرده که به واسطه آن بتوانید خود را بسیار راحت‌تر شرح دهید. همچنین این رابط را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌ایم تا با حساب‌های کاربری که برایتان اهمیت بیشتری دارند راحت‌تر در ارتباط باشید.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ممکن است که ارائه این به‌روزرسانی از جمله تغییر در نمایه حساب‌ کاربری، ظاهر جدید رابط کاربری و همچنین ویژگی‌هایی که در بالا اشاره شده به مرور طی هفته‌های آتی در اختیار تمامی کاربران این برنامه در سراسر جهان ‌قرار گیرد. اینستاگرام امیدوار است تا با ارائه این رابط جدید، استفاده از حساب کاربری را ساده‌تر و کاربردی‌تر کند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که در این به‌روزرسانی عکس‌ها و ویدیوهایی که تاکنون در این برنامه به اشتراک گذاشته‌اید بدون تغییر خواهد ماند.

علاوه براین اینستاگرام به این موضوع نیز اشاره کرد:

در هنگام به‌روزرسانی حساب کاربران در هفته‌های آتی بسیاری از موارد دیگر در این رابط کاربری جدید مورد آزمایش قرار خواهند گرفت و در نهایت تا هفته‌های آتی این به‌روزرسانی به‌طور نهایی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این به این معنی است که ممکن است شما تغییرات تدریجی را در حساب کاربری اینستاگرام خود مشاهده کنید. این شرکت همچنین افزود که ممکن است در زمان عرضه این به‌روزرسانی، تغییراتی در زمان‌بندی ارائه آن ایجاد شود. این اخبار توسط اینستاگرام زمانی منتشر شد که توییتر پیشتر از آن، خبر از طراحی مجدد برنامه خود در سیستم عامل آی او اس (iOS) را داده بود. توییتر در این خبر بر این موضوع تاکید داشته که در طراحی جدید خود اهمیت تعداد دنبال کنندگان را در صفحات کاربری خود کمتر خواهد کرد. این در صورتی است که نمایش تعداد دنبال کنندگان در رابط کاربری جدید اینستاگرام همچنان در بالای صفحه حساب کاربری خودنمایی می‌کند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه