زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا روبه زوال است/ آمریکای امروز ضعیف‌تر از چهار دهه قبل
تاریخ انتشار : 2018/11/15 - 14:19
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 27534
 220 بازدید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قزوین:

اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا روبه زوال است/ آمریکای امروز ضعیف‌تر از چهار دهه قبل

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا، رو به افول و زوال بوده و آمریکای امروز ضعیف‌تر از چهار دهه قبل است.

اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا روبه زوال است/ آمریکای امروز ضعیف‌تر از چهار دهه قبل

سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه پایانی کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین تاکید کرد: هر چه امروز داریم و مقاومتی وجود دارد از برکت دوران دفاع مقدس و شهیدان سرافراز است.

وی حمایت استکبار از داعش، فتنه گران، تروریست‌ها و آتش بس اخیر اسراییل در غزه و شکست سیاسی و نظامی در عراق را از برکات مقاومت و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

سردار جعفری با اشاره به سخنان و تحلیل‌های مقامات آمریکایی افزود: آن‌ها در برابر جمهوری اسلامی دچار سردر گمی و آشفتگی شده اند.

وی اضافه کرد: آن‌ها اذعان دارند که جبهه مقاومت برخلاف وادادگان داخلی، با تهدید و تحریم منفعل نمی‌شود و فشار‌ها نتیجه عکس خواهد داد.

سردار جعفری گفت: مقامات مختلف آمریکایی، اذعان به شکست در مقابل ایران کردند و معتقدند رهبر جمهوری اسلامی با شاخص مدیریت بحران از حکمت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ایران در تحریم‌های گذشته بسیار آبدیده شده است و آن‌ها نمی‌توانند با استراتژی‌های ایران اسلامی مقابله کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار عجز و ناتوانی از سوی مقامات و تحلیل گران آمریکا و پیروز‌های جبهه مقاومت را ناشی از پیام و تاثیر خون شهیدان دانست و گفت: آمریکا اقتداری که در دوره اوباما داشت در این دوره ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: کسانی که ابهام دارند و به مذاکره و کوتاه آمدن در برابر استکبار تاکید می‌کنند و قدرت امروز انقلاب اسلامی را نمی‌بینند، گوششان سنگین است و پیام شهدا را به درستی درنیافته اند.

سردار جعفری افزود: اگر این پیام را به درستی بشنوند دیگر به شرق و غرب و کفر و الحاد گرایش نخواهند داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تا کی باید به مبارزه و جهاد ادامه داد به فرمایشات امام راحل اشاره کرد و گفت: دشمنان مرزی جز عدول از همه هویت‌ها و ارزش‌های معنوی و الهی مان نمی‌شناسند و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در تعقیب آن خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی مان را لکه دار کنند.

سردار جعفری تاکید کرد: مبارزه با استکبار جهانی و ضد ارزش‌ها، ماهیت انقلابی و دینی ماست و این راه به نابودی و اضمحلال حکومت‌های شیطانی منجر خواهد شد.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری زمانی ما با آن‌ها مذاکره می‌کنیم که از روحیه استکباریشان دست بکشند و دشمنی خود را کم یا قطع کنند که این از محالات است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه از مسولان و همه دست اندارکاران برگزاری این کنگره عظیم وباشکوه و با معونیت تشکر کرد و گفت : کنگره سه هزار شهید استان قزوین بسیار پر معنویت و باکیفیت برگزار شد و تا حدی می‌توان گفت که حق شهیدان در این مقطع حساس انقلاب ادا شد.
وی افزود: این جلسات اهمیت زیادی دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب این جلسات ادامه حرکت جهادی و شهادت است.

سردار جعفری تاکید کرد: روز به روز یاد شهدا و تکریم نام شهدا در جامعه باید رواج یابد و اگر این شد مسئله شهادت در جامعه ماندگار خواهد شد و در چنین جامعه‌ای شکست وجود نخواهد داشت.

سردار جعفری همچنین از حضور جوانان قزوینی در دوران دفاع مقدس و شهدا این خطه تجلیل کرد.

وی همچنین با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین گفت: پیام شهدا منتشر می‌شود و ما باید گوش شنوا داشته باشیم چرا که حرف شهدا بروی قلب و دل‌ها اثر می‌گذارد و دل‌ها را مننقلب می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز به فهم عمیق پیام شهدا نیازمندیم و این ضعف‌هایی که امروز مشاهده می‌کنیم بیانگر این است که این پیام را نشنیده ایم چرا که اگر بشنویم روحیه‌ها غنی و حرکت جدی خواهد شد.

وی همچنین به دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: زمانی که فرهنگ شهادت در کشور مستقر شود چه قدرت‌های استکباری و قوی‌تر از آن نخواهند توانست بر جمهوری اسلامی ایران فایق شوند.

سردار جعفری افزود: اقتدار و هیمنه آمریکا و همه مستکبران رو به زوال است و آمریکای امروز ضعیف‌تر از چهار دهه قبل است.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه