زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» اسلایدر اصلی » دفاع تمام قد محمود صادقی از ظریف: امسال 14 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داشتیم / سری به مرکز مبارزه با پولشویی بزنید
تاریخ انتشار : 2018/11/14 - 20:30
 کد خبر: 27446
 199 بازدید

دفاع تمام قد محمود صادقی از ظریف: امسال 14 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داشتیم / سری به مرکز مبارزه با پولشویی بزنید

محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد از منقدان ظریف اظهار کرد: آمارهایی که درباره پولشویی در کشورمان وجود دارد غیرقابل انکار است و دوستان بهتر است در این راستا سری به مرکز مبارزه با پولشویی بزنند.

دفاع تمام قد محمود صادقی از ظریف: امسال 14 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داشتیم / سری به مرکز مبارزه با پولشویی بزنید

به گزارش تدبیر تازه نیوز محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره هجمه برخی از نمایندگان و جریانات سیاسی به محمدجوادظریف وزیرخارجه کشورمان پیرامون اظهاراتش درباره اینکه پولشویی در ایران گسترده است اظهارکرد: پیشنهاد بنده به منتقدان آقای ظریف از جمله آقای کریمی قدوسی این است که برای کسب اطلاعات درباره واقعیت‎هایی که وزیرخارجه درباره پولشویی مطرح کردند بهتر است یک سری به مرکز مبارزه با پولشویی بزنند و اطلاعاتی را در این راستا کسب کنند.

وی افزود: انتقاد کردن در فضای عمومی کشور قطعا امری مشکل‎دار نیست اما اینکه این نقد چگونه بیان شود قطعا روش و راهکار خاص خود را دارد که متاسفانه برخی افراد در کشورمان به این موضوع توجهی ندارند.

این نماینده اصلاح‎طلب مجلس تصریح کرد: برخی از افراد در کشورمان متاسفانه خود را مالک همه جا می‎دانند از این رو هر صحبتی مطرح می‎شود در جهت بررسی آن وارد عمل می‎شوند.

صادقی خاطرنشان کرد: طبق نشستی که فراکسیون مبارزه با پولشویی مجلس شورای اسلامی با مرکز مبارزه با پولشویی در مردادماه سال جاری داشت ما حدود 14 هزار میلیارد تومان مورد پولشویی در حوزه فرار مالیاتی در کشور داشتیم که توانستیم آن را شناسایی کنیم.

وی اظهار کرد: در حوزه مواد مخدر و حوزه‎های دیگر نیز متاسفانه آمار وحشتناکی درباره پولشویی وجود دارد که بعضا برخی از آنها نیز محرمانه است و امکان دسترسی به آنها وجود ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: وزارت اقتصاد آمارهای مروبط به پولشویی را در اختیار دارد از این رو برخی از این آمارها در این راستا از سوی فراکسیون مبارز با پولشویی مجلس اعلام شد.

صادقی اظهار کرد: آمارها و اطلاعات موجود درباره موضوع پولشویی قطعا با توجه به شواهد و مدارکی که وجود دارد در حوزه مواد مخدر و مالیات در کشورمان بسیار بالاست و قطعا ما باید در این راستا اقدام جدی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: قطعا باتوجه به اطلاعاتی که در حوزه موضوع پولشویی وجود دارد نمی‎توان این موضوع را انکار کرد و باید در جهت مقابله با این امر تمامی اقدامات لازم را انجام داد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه