زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصادی » مبارزه با دلالان میادین میوه و تره بار در دستور کار
تاریخ انتشار : 2018/11/14 - 18:15
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 27423
 191 بازدید

مبارزه با دلالان میادین میوه و تره بار در دستور کار

تداوم مبارزه با دلالی و واسطه‌گری در میادین و نیز اصلاح فرآیندها در دستور کار قرار دارد.

مبارزه با دلالان میادین میوه و تره بار در دستور کار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد: به منظور حذف واسطه‌ها و حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با هرگونه دلالی و واسطه‌گری در این مراکز بشدت برخورد می‌ شود.

به گزارش ارسالی روز چهارشنبه روابط عمومی این سازمان به ایرنا، سید سعید راد گفت: تداوم مبارزه با دلالی و واسطه‌گری در میادین و نیز اصلاح فرآیندها در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه کیفیت، برخورد و قیمت مناسب سه اولویت مهم این سازمان برای تامین انتظارات شهروندان در میادین میوه و تره بار است اظهارداشت: برای تحقق این اولویت ها از همه ابزارهای قانونی استفاده می شود.

سعید راد افزود: برای افزایش رضایت عمومی و تحقق اهداف سازمان، ساختار و سیستم باید به گونه‌ای اصلاح شود که تخلفی رخ ندهد و شهروندان نیز برای تهیه مایحتاج خود با اعتماد و آرامش حداکثری به میادین و بازارهای میوه و تره بار مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران همچنین بر آموزش مستمر کارکنان سازمان مدیریت میادین برای افزایش سطح کیفی برخورد و تعامل آنها با شهروندان تاکید کرد.

مبارزه با آفات محیطی در میادین میوه تهران
بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان میادین و میوه و تره بار تهران، مبارزه با آفات محیطی از طریق طعمه گذاری و سم پاشی در مراکز سه گانه عرضه بهداشتی دام و ساختمان‌های ستادی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران انجام شده است.به گزارش ایرنا بیش از 240 میدان و بازار میوه و تره بار در پایتخت فعالیت می کنند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه