زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » 130 دلال ارز و باند جعل سکه در تهران دستگیر شدند
تاریخ انتشار : 2018/11/13 - 15:16
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 27276
 200 بازدید

130 دلال ارز و باند جعل سکه در تهران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری 130 نفر از دلالان ارز طی چهار روز اخیر، گفت:‌ خرید و فروش ارز در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

130 دلال ارز و باند جعل سکه در تهران دستگیر شدند

به گزارش تدبیر تازه نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز در حاشیه اجرای هجدهمین طرح رعد در این باره اظهار کرد: طی چند روز اخیر در چهار مرحله 130 نفر از دلالان ارز را دستگیر کردیم و تقریبا همگی به زندان اعزام شدند.

وی تاکید کرد:‌ بانک مرکزی بنرهایی را در نقاطی از تهران از جمله بازار، چهارراه استانبول و منوچهری نصب و در آن تاکید کرد که هر گونه خرید و فروش ارز در خیابان‌ها ممنوع است. باز هم اعلام می‌کنیم که خرید و فروش در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه دستگیری‌های اخیر در حوزه ارز تثبیت خوبی برای بازار ایجاد کرده است، گفت: برخورد با مفسدین اقتصادی توسط پلیس در کنار دستگاه قضا با شدت دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد : پلیس از صرافی‌های مجاز با تمام قدرت حمایت می‌کند و خرید و فروش ارز در صرافی‌های مجاز و بانک‌ها قابل قبول است. در غیر این صورت برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان همچنین گفت: یک باند جاعلان اسکناس و سکه اخیرا دستگیر شدند.


برچسب ها : , , , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه