زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » ترامپ: عربستان مهارت استفاده از بمب‌های آمریکایی را ندارد
تاریخ انتشار : 2018/11/05 - 11:37
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 24973
 292 بازدید

ترامپ: عربستان مهارت استفاده از بمب‌های آمریکایی را ندارد

رئیس جمهوری آمریکا از "استفاده بدون مهارت"دولت عربستان از بمب‌های آمریکایی در جنگ یمن انتقاد کرده و حمله سعودی‌ها به اتوبوس مدرسه در این کشور جنگ‌زده را محکوم کرد.

ترامپ: عربستان مهارت استفاده از بمب‌های آمریکایی را ندارد

به گزارش تدبیر تازه نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با پایگاه خبری Axios گفت: فکر می‌کنم این یک وضعیت وحشتناک است من از اینکه آنچه را که برای آن اتوبوس مدرسه اتفاق افتاد، ببینم، متنفرم. وقتی شما چنین صحنه‌ای را می‌بینید، وحشتناک است.

وی در پاسخ به این که آیا آمریکا باید فروش سلاح به عربستان را متوقف کند، گفت: ما به دقت اوضاع را در یمن رصد می‌کنیم. من درباره مسائل زیادی با عربستان صحبت می‌کنم اما قطعا با افرادی که نمی‌دانند نباید به اتوبوس مدرسه حمله کنند، حرفی ندارم.

این درحالیست که با وجود این حقیقت که آمریکا مسئولیت آموزش نیروهای ائتلاف برای استفاده از بمب‌های آمریکایی را بر عهده دارد، اما پنتاگون گفته که مقصر “اشتباهات” ائتلاف عربی در یمن نیست.

در 9 اوت سال جاری میلادی ائتلاف عربی یک اتوبوس مدرسه را در استان صنعا واقع در شمال یمن هدف قرار داد که در آن بیش از 50 تن که اکثرا کودک بودند، کشته شدند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ
ارسال دیدگاه