زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصاد کلان » با ذخیره سازی مناسب موجودی انبارها پر از کالاست
تاریخ انتشار : 2018/11/04 - 12:35
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 24805
 255 بازدید

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد:

با ذخیره سازی مناسب موجودی انبارها پر از کالاست

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: اکنون بازار به یک تعادل نسبی رسیده و میان عرضه و تقاضا یک بالانسی شکل گرفته است.

با ذخیره سازی مناسب موجودی انبارها پر از کالاست

امیر دلداری با بیان اینکه اکنون شرایط ما متعادل است و از نظر تامین کالا با کمبودی مواجه نیستیم، عنوان کرد: هنوز در خصوص سیاست کپونیسم تصمیم قطعی گرفته نشده و در شرایطی قرار نداریم که بخواهیم به دلیل کمبود به سهمیه‌بندی روی آوریم.

دلداری خاطرنشان کرد: در حال حاضر از لحاظ موجودی انبارهای ما پر از کالاست و از نظر کالای اساسی نیز ذخیره‌سازی خوبی نیز صورت گرفته است.

وی بیان کرد: بنده بعید می‌دانم که به آن مرحله برسیم که بخواهیم به این کار روی آوریم. این امر زمانی رخ می‌دهد که ما با کمبود کالا مواجه باشیم و بخواهیم آن را مدیریت کنیم.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد با اشاره به توزیع گوشت‌های منجمد برزیلی در چند وقت اخیر، تصریح کرد: اجرای سیاست کوپنیسم به نوعی بازگشت به عقب است در زمانی دفترچه‌های بسیج اقتصادی بود و کوپن‌های کاغذی به مردم ارائه می‌شد ولی در حال حاضر بعید می‌دانم که بخواهیم به این سیاست بازگردیم.

دلداری گفت: اکنون بازار به یک تعادل نسبی رسیده و میان عرضه و تقاضا یک بالانسی شکل گرفته است و هیچگونه مشکلی را شاهد نخواهیم بود و مردم به آرامش در بازار دست پیدا کردند.

وی اضافه کرد: ما هرچه بازار را حساس‌تر کنیم نگرانی مردم را افزایش داده‌ایم و این تصمیمات باعث می‌شود که بار دیگر با کمبود کالا در بازار مواجه شویم.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد بیان کرد: هرچه بازار را به سمت آرامش سوق دهیم، نتیجه بهتری را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصاد کلان , اقتصادی , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه