زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » سخنرانان ویژه مراسم ۱۳ آبان در پایتخت و سایر استان ها مشخص شد
تاریخ انتشار : 2018/11/03 - 20:44
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 24719
 617 بازدید

سخنرانان ویژه مراسم ۱۳ آبان در پایتخت و سایر استان ها مشخص شد

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ساعت ۹:۳۰ صبح فردا شروع مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در سراسر کشور از جمله تهران خواهد بود، گفت: سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه، سخنران ویژه مراسم روز ۱۳ آبان امسال در تهران خواهد بود. همچنین رییسی در بیرجند،‌ متکی در شیراز، بطحایی در یزد و اشتری در اصفهان سخنرانی می‌کنند.

سخنرانان ویژه مراسم ۱۳ آبان در پایتخت و سایر استان ها مشخص شد

نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری اعلام برنامه‌های مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: مراسم ۱۳ آبان امسال به دلایلی از اهمیت ویژه‌ای نسبت به ۳۹ سال قبل برخوردار است.

وی با بیان اینکه ساعت ۹:۳۰ صبح فردا شروع مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در سراسر کشور از جمله تهران خواهد بود، گفت: سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه، سخنران ویژه مراسم روز ۱۳ آبان امسال در تهران خواهد بود.

وی تصریح کرد : شرکت کنندگان در مراسم یوم اله ۱۳ آبان ، فردا از سلایق و طیفها شعارشان منحصرا ضد استکباری خواهد بود .
لطفی در توضیح گفت : مسئولان خود را ملزم به تحقق مطالبات مردم می دانند اما فردا با پرهیز از حاشیه‌سازی ، همه شعارها ضد استکباری خواهد بود .

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح رویکرد سیاست‌ها و اعلام اهم برنامه‌های مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان امسال با اشاره به ادامه تهدیدات سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی، روند ادبیات زورگویانه و اهانت آمیز ترامپ و تروریست خواندن مردم ایران، گفت: «هیهات من‌الذله» شعار امروز مردم ایران است که از آموزه‌های سالار شهیدان بوده و پس از 40 روز عزاداری ماه محرم و اربعین حسینی و حضور میلیون‌ها عاشق عاشورا و کربلا در مسیر راهپیمای اربعین آن را معنای واقعی بخشید.

وی ادامه داد:‌در سالی که به عنوان 40 سالگی انقلاب اسلامی شناخته شده و شاهد بودیم که در ماه‌های گذشته با تحرم‌های ظالمانه آمریکا روزهای سختی را سپری می‌کنیم در مناسبت‌های پیش رو از جمله مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان شعارهای ارزشی « ما همچنان ایستاده‌ایم»،‌« ما می‌توانیم»، «ذلت نمی‌پذیریم»، «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و «هیهات من‌الذله» در سراسر کشور تجلی خواهد یافت.

لطفی در بخش دیگری از این نشست خبری با اشاره به اینکه ۱۳ آبان امسال شرایط ویژه‌ای دارد مهمترین ویژگی آن را قرارگیری در چهلمین سال انقلاب و تحریم‌های ظالمانه آمریکا که حلقه اقتصادی را بر مردم تنگ کرده،‌ خواند و گفت: با تمام این شرایط مردم با اعلام آمادگی در مقابل زیاده خواهی دولت بی‌مغز ترامپ و دیگر شرکای قبلی‌اش از جمله دولت دیکتاتور آل سعود درس آموزی خود را از مکتب سالار شهیدان به نمایش خواهند گذاشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برپایی باشکوه‌تر مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی نسبت به سال‌های قبل، اعلام مواضع صریح ملت ایران و احیا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره وقایع این روز مهم به عنوان اهداف مراسم امسال نام برد و گفت: طی هفته جاری در اکثر دانشگاه‌ها و مدارس ومناطق آموزش و پرورش برنامه‌های متنوعی طراحی و اجرا می‌شود اما برنامه‌های ملی و سراسری در تهران و تمامی استان‌ها از جمله در بیش از هزار شهر و بخش کشور، باشکوه برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام برخی از برنامه‌های روز بزرگداشت مبارزه با استکبار جهانی گفت: زنگ استکبار ستیزی در بیش از ۱۰۵ هزار مدرسه در سراسر کشور ساعت ۸ صبح نواخته می‌شود و بیش از ۴ هزار عوامل رسانه‌ای اعم از خبرنگار، تصویربردار و عکاس مراسم ۱۳ آبان را در سراسر کشور پوشش می‌دهند و در تهران ۱۲۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۶۰۰ عکاس، خبرنگارو تصویربردار داخلی این مراسم را پوشش می‌دهند.

وی از به نمایش گذاشتن آثار باقی مانده لاشه هلی‌کوپترهای سرنگون شده آمریکا در صحرای طبس و انتشار ویژه‌نامه دانش‌آموزی و دانشجویی درباره سیزده آبان و برگزاری نشست‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و نیز برپایی میزگرد دانشجویی با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا به عنوان دیگر برنامه‌های فردا نام برد و گفت: امکان بازدید عموم از نمایشگاه ادوات جاسوسی آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی تدارک دیده شده است.

سخنرانان مراسم ۱۳ آبان در شهرستانها نیز به شرح زیر است:

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در تبریز، حمیدرضا مقدم فر مشاور فرمانده کل سپاه در ارومیه، حجت الاسلام اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در اردبیل، سردار حسین اشتری فرمانده کل ناجا در اصفهان، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه در کرج، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه در شهرکرد، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی در بیرجند،‌ حسین مظفر معاون نظارت مجلس در مشهد، حسین شیخ الاسلام معاون مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بجنورد، مهدی چمران رییس پیشین شورای شهر تهران در البرز و سردار محمدباقر ذوالقدر معاون قوه قضائیه در سمنان سخنرانی خواهند کرد.

همچنین حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در زاهدان، حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در قم، ابراهیم عزیزی معاون قوه قضائیه در سنندج، حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در کرمان، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در کرمانشاه، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس در یاسوج و عزت الله ضرغامی رییس اسبق صدا و سیما در رشت سخنرانی می کنند.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه، سردار یدالله جوانی رییس دفتر سیاسی سپاه، حجت الاسلام کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری، حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم، سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش و منوچهر متکی وزیر پیشین امور خارجه به ترتیب در خرم آباد، ساری، بندرعباس، همدان، یزد و شیراز سخنرانی می‌کنند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه