زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » ای.اف.سی چند ایراد به ورزشگاه آزادی گرفت
تاریخ انتشار : 2018/11/03 - 19:40
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 24688
 370 بازدید

ای.اف.سی چند ایراد به ورزشگاه آزادی گرفت

وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه گفت: با تلاش های وسیع و هماهنگ و شبانه روزی، 19 آبان ماه و در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا، چهره جدید ورزشگاه آزادی را شاهد خواهیم بود.

ای.اف.سی چند ایراد به ورزشگاه آزادی گرفت

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر بعدازظهر امروز (شنبه) در جلسه معاونان وزارت ورزش و جوانان با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی مدیر عامل و کارکنان شرکت توسعه و نگهداری برای آماده سازی و تجهیز استادیوم آزادی اظهار داشت: ورزشگاه آزادی یک سرمایه ملی و نگهداری و حفاظت فنی از آن یک وظیفه ملی است.

وزیر ورزش و جوانان بر تاکید بر ادامه بازسازی و نگهداری استادیوم و مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: برای این مهم یک اعتبار جداگانه و ویژه در نظر گرفته ایم چرا که برخی از بخش های آزادی نزدیک به چهل سال است، دست نخورده بود و نیاز به تعمیرات و نگهداری جدی داشت.

در ادامه نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گزارشی از روند آماده سازی ورزشگاه آزادی ارایه کرد و گفت: تمام موارد مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به سرعت و کیفیت آماده شده است و خوشبختانه در زمان مقرر تحویل خواهد شد.

وی اظهار داشت: تغییراتی که ای.اف.سی به فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری این رویداد ارائه کرده، شامل بهسازی رختکن داورها، جدایی محل استراحت داورها از ورزشکاران و محل استقرار خبرنگاران از ورزشکاران است.

16 اصلاح ورزشگاه آزادی به پایان رسیده است
کریمی ادامه داد: این تعمیرات در راستای سیاست جدید فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) است و اعلام 200 ایراد به ورزشگاه آزای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را نیز تکذیب می کنم، زیرا گزینه های انجام اصلاحات برای این ورزشگاه 24 مورد بوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اضافه کرد: تاکنون حدود 16 مورد آن انجام شده و بقیه در دست اجراست که همه تلاش خود را می کنیم تا پیش از بازی فینال کار به پایان برسد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه