زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» خبر داغ » دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸؛ نبرد ارتش سرخ با سامورایی ها
تاریخ انتشار : 2018/11/02 - 19:53
 کد خبر: 24503
 539 بازدید

دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸؛ نبرد ارتش سرخ با سامورایی ها

تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در چارچوب دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸؛ نبرد ارتش سرخ با سامورایی ها

 

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن به عنوان تیم های فینالیست لیگ قهرمانان آسیا 2018 باید به مصاف یکدیگر بروند و در اولین دیدار تیم فوتبال کاشیما آنتلرز از ارتش سرخ آسیا میزبانی خواهد کرد.

کاشیما آنتلرز ژاپن-پرسپولیس ایران /ارتش سرخ آسیا به دنبال خلق رویایی ملی
کاشیما آنتلرز ژاپن:

تیم فوتبال ژاپن با شکست تیم قدرتمند سوون سامسونگ کره جنوبی که سابقه 2 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد ، توانست به فینال این مسابقات راه یابد.

 

باشگاه فوتبال کاشیما که در شرق کشور ژاپن حضور دارد، از سال 1947 میلادی آغاز به کار کرده و تا کنون توانسته 18 قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کند. کاشیما 6 قهرمانی جام حذفی ، جام جی لیگ و سوپر جام ژاپن را در اختیار دارد.

از برترین افتخارات تیم فوتبال کاشیما همچنین می تواند نایب قهرمانی در جام باشگاه های جهان در سال 2016 میلادی را نام برد .این تیم با رسیدن به مرحله فینال برابر تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا قرار گرفت در ادامه اما با نتیجه 4 بر 2 برابر این تیم شکست خورد.

کاشیما آنتلرز ژاپن-پرسپولیس ایران /ارتش سرخ آسیا به دنبال خلق رویایی ملی

باشگاه فوتبال کاشیما در مسیر صعود خود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا توانسته در دور گروهی 3 برد ، یک تساوی و 2 باخت را تجربه کرده و به عنوان تیم صدرنشین گروه H به دور بعدی مسابقات راه یابد. کاشیما در مسیر صعود خود به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز توانست ، تیم ها شانگهای اس آی پی جی و تیانجین چوانجیان را شکست دهد و در مرحله نیمه نهایی مسابقات نیز با شکست 6 بر 5 تیم سوون سامسونگ به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

کاشیما آنتلرز ژاپن-پرسپولیس ایران /ارتش سرخ آسیا به دنبال خلق رویایی ملی

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز در حال حاضر با 41 امتیاز و یک دیدار بیشتر نسبت به سایر تیم های جی لیگ در رده سوم این رقابت های قرار دارد و در صورت برد رقبایش بار دیگر به رده هایی همچون پنجم و یا ششم جدول این مسابقات باز خواهد گشت.

از ستارگان این تیم یوما سوزوکی را می توان نام برد که توانسته تا بدین جای مسابقات جی لیگ در مجموع 11 گل و 9 پاس گل را سازماندهی کند.

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز همچنین توانسته بیشترین تعداد ملی پوش را نسبت به سایر تیم های جی لیگ ژاپن دارد و بازیکنانی همچون جینا شوجی ، جون سونگ هیون،ریواتا ناگاکی ،شومادوئی،یوما سوزوکی ،شوتو ماموموتو،کنتو میسائو،یاسوشی اندوو یا هیروکی آبه را در اختیار خود دارد و به خوبی می تواند از این بازیکنان ملی پوش و سرعتی خود استفاده کند.

گو ویوا سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن درطول یک فصل حضور خود در این تیم تا بدین لحظه توانسته آمار به نسبت خوب 72 درصد پیروزی را در کارنامه خود کسب کند و به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد . ویوا سابقه حضور و گلزنی در تیم کاشیما را نیز در کارنامه خود دارد.

بازیکنان ژاپنی همچنین از ویژگی های بالای سرعت برخوردارند و در هر دیدار این تیم نیز توانسته اند رکوردی نزدیک به 10کیلومتر را به ثبت برسانند و استقامت بازیکنان این تیم نیز می تواند یکی از مشکلات پیش روی تیم فوتبال پرسپولیس ایران باشد.

کاشیما آنتلرز ژاپن-پرسپولیس ایران /ارتش سرخ آسیا به دنبال خلق رویایی ملی

تیم فوتبال کاشیما یکی از ورزشگاه های جام جهانی را نیز که سابقه برگزاری دیدار های جام جهانی 2002 که به صورت مشترک بین کشورهای کره جنوبی ، ژاپن بود ، را در اختیار دارد .در این ورزشگاه دیدار های تیم ملی آرژانتین و نیجریه ، آلمان و جمهوری ایرلند و ایتالیا و کرواسی را برگزار کرده و به عنوان یک ورزشگاه نسبتا مدرن محسوب می شود.

 

کاشیما آنتلرز ژاپن-پرسپولیس ایران /ارتش سرخ آسیا به دنبال خلق رویایی ملی
پرسپولیس ایران:

ارتش سرخ آسیا یا بهتر بگوییم پرطرفدارترین تیم آسیا توانسته پس از مدت ها زمان از گذشت قهرمانی خود در مسابقات جام در جام به فینال یکی دیگر از مسابقات مطرح قاره کهن برسد و این بار اما باید به مصاف یاران سر سخت ژاپنی خود برود و به دنبال شگفتی سازی باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران توانسته برای دومین سال متوالی با دستانی بسته و عاری از جذب بازیکن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. امسال در دقایق پایانی دیدار بازگشت این تیم برابر السد قطر ، زوج پیکانی سابق تیم فوتبال پرسپولیس یعنی سیامک نعمتی و گادوین توانستند با یکدیگر هماهنگ شده و به عنوان برگ برنده برانکو ایووانکویچ کروات عمل کنند.

کاشیما آنتلرز ژاپن-پرسپولیس ایران /ارتش سرخ آسیا به دنبال خلق رویایی ملی

سرخپوشان ایرانی در دور گروهی توانسته اند با 13 امتیاز و تنها یک باخت به تیم فوتبال السد قطر به عنوان تیم صدرنشین گروه C به دور بعدی مسابقات راه یابند. همچنین در مسیر صعود خود به نیمه نهایی مسابقات تیم های فوتبال الجزیره امارات ، الدحیل قطر را شکست دادند. در نیمه نهایی اما ورزشگاه آزادی ناجی این تیم شد و شاگردان برانکو توانستند حریف خود تیم فوتبال السد قطر را با نتیجه 3 بر 2 در مجموع شکست داده و بلیت فینال آسیا را از دستان آن ها بگیرند.

علی علیپور برترین گلزن این تیم است و توانسته در 9 دیدار لیگ برتری تیمش 3 گل و همچنین در بازی های لیگ قهرمانان آسیا تا رسیدن به مرحله فینال 5 گل را به ثمر برساند.

برای این دیدار حسین ماهینی به دلیل عمل جراحی پایش غایب است و همچنین و کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه و احمد نوراللهی مصدومیت های بسیار کوچکی گریبان گیر آن ها شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال آن است تا در این دیدار نتیجه پیروزی و یا تساوی را به دست آورد چراکه بسیاری از رسانه های جهان اظهار کرده اند این تیم در ورزشگاه آزادی شکست ناپذیر شده و برای مثال 6 دیدار گذشته این تیم که میزبان بوده است ، با نتیجه پیروزی به پایان رسیده است.

کاشیما آنتلرز ژاپن-پرسپولیس ایران /ارتش سرخ آسیا به دنبال خلق رویایی ملی

برانکو ایووانکویچ سرمربی صاحب نام و مطرح تیم فوتبال پرسپولیس علاوه بر سابقه درخشان آسیایی اش که توانسته چندین عنوان ملی را در این قاره به دست آورد، توانسته همراه با تیم پرسپولیس بیشتر از 60 درصد پیروزی را برای خود به دست آورد.

تیم فوتبال پرسپولیس در این دوره از لیگ برتر فوتبال ایران با 9 دیدار برگزار شده در جایگاه سوم قرار دارد و در تلاش است تا سه گانه را کسب کند. چراکه در مسابقات جام حذفی ، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد.

این سومین فینالی است که باشگاه فوتبال پرسپولیس به خود دیده و در نوع جدید برگزاری لیگ قهرمانان آسیا اما تنها تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان به این مرحله رسیده اند و این سومین تیم ایرانی راه یافته به این مرحله از مسابقات است.

کاشیما آنتلرز ژاپن-پرسپولیس ایران /ارتش سرخ آسیا به دنبال خلق رویایی ملی

دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 روز شنبه (12 آبان ) 1397 در ورزشگاه کاشیما ساکر از ساعت 9 و 30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه