زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » جاده‌های مازندران برفی و مه‌آلود شد
تاریخ انتشار : 2018/11/02 - 17:54
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 24479
 4134 بازدید

جاده‌های مازندران برفی و مه‌آلود شد

کارشناس مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد که هم اکنون محور کندوان ( چالوس- کرج) برفی و جاده سوادکوه (قائمشهر- تهران) هم مه آلوده است و رانندگان احتیاط کنند.

جاده‌های مازندران برفی و مه‌آلود شد

علی موسوی افزود: بارش برف خفیف در محور کندوان حوالی تونل در حال باریدن است و بیشترین مه گرفتگی جاده سوادکوه هم در منطقه گدوک دیده می شود که سبب کندی حرکت خودروها شده است.

وی گفت: همچنین در محور هراز با وجود نیمه ابری بودن هوا، ترافیک سنگین در اکثر مناطق وجود دارد و احتمال زیاد شدن این ترافیک در ساعات آینده وجود دارد.

کارشناس مرکز مدیریت راههای مازندران از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در این محور ها رانندگی کنند و در صورت امکان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش برف و باران که با کاهش دما همراه است تا پایان هفته آینده در این خطه شمال کشور ادامه دارد.

پیوند خوردن تعطیلی اربعین به تعطیلات پایان هفته سبب شد تا مازندران چند روز گذشته شاهد حضور انبوهی از مسافران و بومیان ساکن سایر استان ها بویژه تهران باشد که از صبح امروز با پایان تعطیلات در حال بازگشت به محل زندگی خود هستند.

ترافیک در جاده های مازندران بویژه کندوان و هراز از صبح امروز با بازگشت مسافران آغاز شده و برابر گزارش مرکز مدیریت راهها از عصر امروز بیشتر شده است. بر اساس آمارهای رسمی، روزانه 2 میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد می کنند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه