زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» اسلایدر اصلی » دل پر درد مدیر منطقه آزاد کیش: سرمایه گذاری خارجی کجا بوده!
تاریخ انتشار : 2018/10/31 - 18:15
 کد خبر: 24198
 206 بازدید

دل پر درد مدیر منطقه آزاد کیش: سرمایه گذاری خارجی کجا بوده!

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه سرمایه گذار خارجی در جزیره در گذشته حضور نداشته و الان هم نیست، […]

دل پر درد مدیر منطقه آزاد کیش: سرمایه گذاری خارجی کجا بوده!

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه سرمایه گذار خارجی در جزیره در گذشته حضور نداشته و الان هم نیست، گفت: با وجود تمام این تحولات اقتصادی در تابستان امسال 12.5 درصد افزایش گردشگر و 4.5 درصد هم افزایش در ضریب اشغال هتل‌ها را تجربه کردیم.

محمد ابراهیم انصاری لاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شرایط سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: در جذب سرمایه گذاری داخلی نسبت به شرایط اقتصادی کشور موفق بودیم و عملیات اجرایی چند پروژه با حضور بخش خصوصی به زودی شروع می‌شود.

وی افزود: مراحل مطالعاتی این پروژه‌ها به اتمام رسیده است و حجم ریالی این تعداد پروژه حدود 2 هزار میلیارد تومان است.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در این مدت هیچ سرمایه‌ای از جزیره خارج نشده است،‌ گفت: وقتی اداره امور منطقه را در دست گرفتم پروژه‌های معطلی وجود داشت و برخی از پروژه و طرح‌ها فعال و برخی دیگر غیر فعال بودند. عده‌ای از سرمایه گذاران کیش را ترک کرده بودند که با مذاکراتی توانستیم مشکل برخی از سرمایه‌گذاران را رفع و آنها را به منطقه بازگردانیم.

انصاری لاری ادامه داد: به عده‌ای از سرمایه گذاران دسترسی نداشتیم و برخی از سرمایه گذاران کیش را ترک کرده بودند و ما را با پروژه‌ها، مردم و مشکلات تنها گذاشتند.

وی تاکید کرد: در این مدت با تغییر شرایط اقتصادی خوشبختانه ریزش سرمایه در منطقه آزاد کیش نداشتیم.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش درباره جذب سرمایه گذاران خارجی اظهار داشت: حرف سرمایه گذار خارجی را نزنید. هیچ گاه سرمایه گذار خارجی در منطقه حضور نداشته و الان هم نیست. البته اجرای یک پروژه با سرمایه گذاری خارجی مطرح است که ممکن است به نتجه برسد و ممکن است نرسد.

انصاری لاری درباره میزان ورود گردشگر به کیش با توجه به افزایش قیمت هزینه‌های سفر در طول چند ماه گذشته ناشی از افزایش قیمت ارز گفت: با وجود تمام این تحولات اقتصادی در تابستان امسال 12.5 درصد افزایش گردشگر و 4.5 درصد هم افزایش در ضریب اشغال هتل‌ها را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: در این مدت با مشوق‌هایی مانند ارایه کارت هدیه به مسافران،‌ کنترل قیمت بلیت هواپیما و همکاری هتل‌ها نه تنها کاهش در ورود گردشگری را نداشتیم بلکه ورود مسافر رشد هم داشت.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , اقتصاد کلان , اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه