زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » 25 هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت راهپیمایی جاماندگان اربعین آماده باش هستند
تاریخ انتشار : 2018/10/30 - 13:12
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 24030
 286 بازدید

25 هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت راهپیمایی جاماندگان اربعین آماده باش هستند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه 25 هزار نفر از نیروهای پلیس تامین امنیت راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) را عهده دار هستند، از ممنوعیت تردد خودرو و موتور سیکلت در مسیر راهپیمایان خبر داد.

25 هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت راهپیمایی جاماندگان اربعین آماده باش هستند

به گزارش تدبیر تازه نیوز، حسین رحیمی با اشاره به تمهیدات پلیس برای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: 25 هزار نیروی پلیس اعم از نیروهای انتظامی، یگان امداد، یگان ویژه، راهور، اطلاعات و امنیت، تامین امنیت و انضباط بخشی این راهپیمایی را عهده دار هستند.

وی افزود: نیروهای پلیس از ساعت ها پیش از آغاز راهپیمایی جاماندگان اربعین، مسیر تردد راهپیمایان بویژه از میدان امام حسین (ع) تا حرم شاه عبدالعظیم را به طور کامل پوشش داده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: همزمان با آغاز راهپیمایی و در مسیر راهپیمایان، اجازه توقف به هیچ خودرویی داده نشده و در صورت مشاهده، خودرو با جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: همچنین پلیس اجازه تردد خودرو و موتورسیکلت در مسیر راهپیمایان را نمی دهد و رانندگان عزیز از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی گفت: راهپیمایی معنوی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نظم و امنیت در حال برگزاری است و پلیس تا پایان راهپیمایی، در کنار و همراه مردم و عاشقان حسینی است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه