زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» جذاب ترین ها » زمستان شبکه سه با لشکر سلبریتی‌ها/ احسان علیخانی با شوی «استعدادیابی» می آید
تاریخ انتشار : 2018/10/28 - 15:31
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 23789
 642 بازدید

زمستان شبکه سه با لشکر سلبریتی‌ها/ احسان علیخانی با شوی «استعدادیابی» می آید

علی فروغی در برنامه «حالا خورشید» موارد تازه‌ زیادی درباره برنامه‌های تازه‌ شبکه سه با چهره‌های مشهور که قرار است مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند، به زبان آورد که از آن جمله می‌توان به برنامه‌ استعداد یابی با اجرای احسان علیخانی اشاره کرد. البته علیخانی غیر این برنامه برنامه دیگری با عنوان «حالا مهتاب» هم خواهد داشت.

زمستان شبکه سه با لشکر سلبریتی‌ها/ احسان علیخانی با شوی «استعدادیابی» می آید

مدیر شبکه در این برنامه تأکید داشت که شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بسیاری با دستور کار دشمنی با ایران در حال برنامه‌سازی هستند، در حالی که در تلویزیون فقط بیست سی شبکه ملی توانستیم ایجاد کنیم که برنامه‌های برند دارند. او از حضور چهره‌های مشهوری مثل محمدرضا گلزار در مقام اجرا دفاع کرد و حضور آن‌ها را باعث راحت‌تر ارتباط برقرار کردن مردم با برنامه دانست.

از دیگر برنامه‌هایی که در کنداکتور زمستانی شبکه سه وجود دارد برنامه‌ای در سبک مسابقات ماجراجویانه خارجی با عنوان «قهرمان ایرانی» است که قرار است در کنار دو سریال جدید از عزیزالله حمیدنژاد و همایون اسعدیان روی آنتن بروند و آنطور که علی فروغی گفت مخاطب از صبح که تلویزیون را روشن می‌کند تا پایان شب نیازی به عوض کردن کانال پیدا نکند و دیگر شبکه‌ها را حذف کند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه