زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» اسلایدر دوم » علی دایی : اطلاعات غلط به برانکو داده اند/ از کرواسی بزن بهادر آورده‌اند
تاریخ انتشار : 2018/10/27 - 21:26
 کد خبر: 23628
 423 بازدید

علی دایی : اطلاعات غلط به برانکو داده اند/ از کرواسی بزن بهادر آورده‌اند

علی دایی سرمربی سایپا می‌گوید در مصاف تیمش مقابل پرسپولیس همه چیز علیه شاگردان او بوده و در صورتی که داور مهربان‌تر قضاوت می‌کرد، بازی به سود تیم او به پایان می‌رسید.

علی دایی : اطلاعات غلط به برانکو داده اند/ از کرواسی بزن بهادر آورده‌اند

علی دایی بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز یک بازی خیلی سخت داشتیم. در نیمه اول و دوم بهتر از پرسپولیس بودیم. در نیمه اول موقعیت‌ها را در شش قدم استفاده نکردیم و موقعیت ها را از دست دادیم. پرسپولیس در نیمه اول یک شوت زد که سالی یک بار یا ۱۰ سال یک بار کمال کامیابی نیا می‌زند. ما بازنده رختکن رفتیم. بعد از گل اول، توپ و بازی در اختیار ما بود.

او افزود: ما یک یار کم داشتیم و پرسپولیس آن یک یار را داشت و نتوانستیم بازی را ببریم. حداقل دو پنالتی صددرصد ما را نگرفتند. حق تیم‌هایی مثل ما خورده می‌شود و ما به حقمان نمی‌رسیم. ما با یکسری جوان کار می‌کنیم. آقای برانکو قبل از بازی گفتند که ما از نظر مالی بهتر از پرسپولیس هستیم. فکر کنم ایشان اطلاعات غلط گرفتند. ما از نظر مالی جزو چهار تیم آخر هستیم. حدود ۱۰ میلیارد هزینه کردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در روزی که همه چیز علیه ما بود موفق بودیم. بازیکنان توانستند بازی باخته را مساوی کنند و اگر داور مهربان‌تر بود، بازی را می بردیم.

سرمربی سایپا درباره اخراج برادرش از روی نیمکت گفت: متاسفانه داور در آن صحنه پنالتی نگرفت و داداش ما اعتراض کرد و اخراج شد. اگر داور پنالتی می‌گرفت، این مسائل رخ نمی‌داد. از کمیته دواران می‌خواهم به دقت این بازی را ببینند. نمی‌شود که اشتباه خودشان را با اخراج مربی ما درست کنند. اگر مربی ما اخراج داشت، آقای سید جلال حسینی که جوز بهترین‌ بازیکنان است، چه کارها که انجام نداد. چرا او اخراج نشد؟ آن‌ها چند دقیقه وقت را کشتند. می‌خواستیم یک ضربه یستگاهی بزنیم اما چند دقیقه وقت را کشتند. چون ما سایپا هستیم و هوادار نداریم نباید این اتفاقات رخ بدهد. هیچ جای دنیا این اتفاقات رخ نمی‌دهد. تازه ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم. به ما گفتند در آزادی بازی کنید تا زمین را هم به آن‌ها بدهیم. بعضی ظلم‌ها در حق ما می‌شود که از دست من کاری بر نمی آید.

او درباره اینکه با دروازه‌بان پرسپولیس درگیر شده است، گفت: دروازه‌بان ذخیره این تیم حواشی ایجاد کرد. از کرواسی یک بزن بهادر آوردند. شروع کننده درگیر شجاع خلیل زاده بود. بازیکنم قسم می‌خورد که او فحش مادر و ناموس داده است. این اولین بار نیست. حتی در آن صحنه هم به بازیکن ما کارت زرد می‌دهد. آقای منشا، خلیل‌زاده و رادوشویج چنین مسئله ای را به وجود آورند. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم پرسپولیس و تیم‌های دیگر ما را ببرند. متاسفانه باید مسائل را رعایت کنند. اگر داور حق را به ما می‌داد، این اتفاق رخ نمی داد.

دایی در واکنش به اینکه آیا دروازه‌بان پرسپولیس با او درگیر شده است، گفت: نه با من درگیر نشد. به او گفتم چرا داد و فریاد می‌کنی و به داخل رختکن برو.

سرمربی سایپا درباره اینکه اعتراض پرسپولیسی‌ها به خوشحالی بازیکن تیمش بعد از گل بود، تاکید کرد: به آن ها ربطی ندارد چه اتفاقی می‌افتد. من گفتم بازیکنم سریع بیاید تا به تیم حریف فرصت ندهیم. ما دنبال مساوی نبودیم. می‌خواستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. چنین فرصتی نصیب ما نمی‌شد که به صدر جدول برویم.

دایی درباره اینکه بازی در تختی به ضرر تیمش است، یادآور شد: مطمئنا بازی در اینجا به ضرر ما است. ما پول و طرفدار نداریم. در همین چمن خراب تیم ما بهتر از پرسپولیس بازی کرد. آن‌ها فقط برای منشا و علیپور توپ بلند فرستادند. من تاکتیک دیگری شاهد نبودم.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه