زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » تولید آزمایشی پژو ۲۰۷i با امکانات جدید در ایران خودرو (+عکس)
تاریخ انتشار : 2018/10/26 - 13:22
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 23346
 649 بازدید

تولید آزمایشی پژو ۲۰۷i با امکانات جدید در ایران خودرو (+عکس)

به تازگی گروه صنعتی ایران خودرو، تولید آزمایشی پژو ۲۰۷i با امکانات جدید را آغاز کرده و گویا قرار است در آینده ی نزدیک امکان سفارش گذاری آپشن های جدید را برای مشتریان فراهم کند.

تولید آزمایشی پژو ۲۰۷i با امکانات جدید در ایران خودرو  (+عکس)

به نقل از اسب بخار بر اساس تصاویر منتشر شده از خط تولید و کارخانه ی ایران خودرو در جاده مخصوص تهران-کرج، تعدادی پژو ۲۰۷i و پژو ۲۰۷i صندوقدار نیز با سقف شیشه ای (Glass Roof) تولید شده اند. این سقف های شیشه ای که به اصطلاح سقف پانارومیک و یا مونروف شناخته می شود، قابلیت بازشو ندارد و تنها راننده و سرنشینان می توانند از سقف هم دیده به بیرون داشته باشند.

اطلاعات منتشر شده از کارکنان خط تولید، خبر از این می دهد که گویا سقف گنبدی این خودرو نیز برای نصب قطعه ی شیشه ای تقویت شده و قالب شیشه ی جلو هم تغییر کرده است. سبک ساخت و طراحی فریم های سقف هم بر مبنای پژو ۲۰۸ انجام شده است.

اگر به نسخه های سقف شیشه ای ۲۰۸ نگاهی بیاندازید، کاملا واضح است که الگوی قطعه ی شیشه ای و فلزی سقف پژو ۲۰۷i برابر با آن است. آن طور که منابع خبری عنوان می کنند، فعلا برنامه ای برای تجاری سازی پژو ۲۰۷i سقف شیشه ای وجود ندارد. اما نمونه های اولیه آن در نسخه ی هاچبک و صندوقدار نیز تولید شده اند. همچنین در حال حاضر کاور داخلی سقف شیشه ای ۲۰۷i به صورت دستی باز و بسته می شود و احتمال دارد که در نمونه ی تجاری به موتور برقی نیز مجهز شود.

فهرست احتمالی امکانات جدید بر روی این خودروها به شرح زیر است:

سقف شیشه ای، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، نمایشگر با پشتیبانی اندروید، سنسور نور و باران و کیسه هوای جانبی


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , خودرو
ارسال دیدگاه