زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» بانک و بیمه » معارفه مدیر جدید سازمان و روش‌های بانک کارآفرین
تاریخ انتشار : 2018/10/24 - 20:58
 کد خبر: 23191
 225 بازدید

با حضور تهرانفر مدیرعامل انجام شد؛

معارفه مدیر جدید سازمان و روش‌های بانک کارآفرین

جلسه معارفه مدیر جدید سازمان و روش‌های بانک کارآفرین با حضور حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک برگزار شد.

معارفه مدیر جدید سازمان و روش‌های بانک کارآفرین

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین ، روز یکشنبه 24 مهرماه، مراسم معارفه محسن قربانعلی مدیر جدید سازمان و روش‌ها، با حضور مدیرعامل، عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون ارزی و بین‌المللی، مدیران ارشد بانک و روسای برخی شعب برگزار شد.

تهرانفر مدیرعامل بانک در ابتدای این نشست با تقدیر از زحمات و تلاش‌های آقای ذیانک مدیر پیشین سازمان و روش‌ها تصریح کرد: ایشان طی دوران مسئولیتشان زحمات زیادی را متقبل شدند تا بانک کارآفرین به ویژه در این بخش به خوبی مدیریت شود. از آقای قربانعلی خواهش کردم که مسئولیت سازمان و روش‌ها را بپذیرند و جای خالی آقای ذیانک را که طی 16 سال همراهی و همکاری با بانک کارآفرین زحمات زیادی را متقبل شدند، پر کنند. آقای ذیانک انسان شریف، خوش‌خلق و خوش طینتی بوده و هستند و احترام ایشان برای همه ما همیشه لازم و محفوظ است. از طرف کلیه همکاران، برای این همکار ارزشمند، در تمامی مراحل زندگی آرزوی، سلامتی، موفقیت و بهروزی دارم.

وی افزود: از آقای قربانعلی خواهش کردم همچون آقای ذیانک در ادامه همان مسیر و حتی بهتر از گذشته به ما کمک کنند و با توجه به پذیرش مسئولیت جدید در بانک، زحمات بیشتری را نسبت به گذشته متقبل شوند. مدیریت سازمان و روش‌ها، در همه بانک‌ها و مؤسسات واحد بااهمیت و کلیدی است. کار مدیریت سازمان و روش‌ها، تخصصی، فنی و دقیق است و همکاران این بخش باید توانایی و اشراف خوبی نسبت به همه بخش‌های بانک داشته باشند و ساختار بانک را به خوبی بشناسند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه