زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » روایت فرمانده ناجا از ناکامی پی‌درپی رئیس جمهور بی‌عقل آمریکا
تاریخ انتشار : 2018/10/24 - 16:03
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 23135
 410 بازدید

روایت فرمانده ناجا از ناکامی پی‌درپی رئیس جمهور بی‌عقل آمریکا

فرمانده ناجا به برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد اغتشاش و بی‌نظمی در کشور اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی دشمن این بود که در مرداد ماه کشور را به هم بریزند اما با هوشیاری مردم و اقتدار ناجا این امر محقق نشد.

روایت فرمانده ناجا از ناکامی پی‌درپی رئیس جمهور بی‌عقل آمریکا

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا به رجزخوانی استکبار جهانی برای جمهوری اسلامی اشاره و اظهار داشت: رئیس جمهور بی‌عقل آمریکا در یکی از صحبت‌هایش گفت که تابستان داغی برای ایران در پیش داریم و پیش‌بینی کرد که با آن فراخوان‌ها و اعلام مرحله اول تحریم‌ها کشور و نظم و آرامش موجود در آن به هم می‌ریزد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: آمریکا از یک طرف حامیانش در داخل از سوی دیگر و فضای مجازی هم هرچقدر توانست در این فضای مسموم دمید.

وی گفت: مرداد ماه که فرا رسید طبق فراخوان‌هایی که اعلام کرده بودند پیش‌بینی‌شان این بود که بیش از یک میلیون نفر داخل خیابان‌ها بریزند و با توجه به افزایش قیمت‌ها اعتراض کنند؛ تمام فعالیت خود را انجام دادند و در 19 مرداد که اوج فراخوان‌هایشان بود و پیش‌بینی کرده بودند که در 300 – 200 نقطه تجمعات شکل بگیرد مشاهده کردیم که تجمعاتی کمتر از 10 هزار نفر در مجموع به وقوع پیوست آن هم در 10 تا 15 نقطه.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: ناجا در این موضوع مقتدرانه و هوشمندانه وارد عمل شد و ممانعت کرد از این که به اموال مردم خسارت وارد شود؛ البته مردم ما نیز هوشمند بودند و فهمیدند که آنها دنبال هرج و مرج و ناامنی هستند چرا که مردم هم نمی‌خواستند امنیتشان خدشه‌دار شود پس پیش‌بینی‌های آنها نقش بر آب شد.

وی به رجزخوانی‌های دوباره دشمنان پرداخت و گفت: اعلام کردند 13 آبان که مصادف با مرحله بعدی اعلام تحریم‌ها است و از 15-10 روز گذشته شروع کردند به تحریک و ناامیدی مردم؛‌ اما در این سو دیدیم که با فرمایشات مقام معظم رهبری که آ‌بی بر آتش بود امید دوباره در دل مردم و مسئولان جوانه زد.

سردار اشتری به فاجعه‌ای که برای دشمن به وقوع پیوست اشاره و بیان کرد: قتل خاشقچی در سفارت عربستان باعث شد که همه توجه رسانه‌ها جلب آنها شود؛ جنایتی که عربستان با حمایت آمریکا در سفارتش در ترکیه انجام داد.

وی گفت: تمام توجه دشمن به این بود که هرج و مرج را در داخل ایران ایجاد کند اما تمام دنیا حواسش به جنایتی که در سفارت عربستان به وقوع پیوست متوجه شد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در این بین ایادی داخلی نیز بیکار ننشستند و یکی از خودشان، خودش را کشت و اینطور صحنه‌سازی کردند؛ خودشان گفتند می‌خواستیم حرفی بزنیم و معروف شویم؛ یکسری هم متاسفانه داخل نظام هستند و اپوزیسیون هستند که خیانت است؛ مسئولیت دارند و اپوزیسیون هستند؛ یک نفر خودش را در ماشین کشته می‌خواستند به واسطه آن توجهات داخل کشور بیاورند که خوشبختانه ناکام ماندند.

وی گفت: دشمن به دنبال این است که بهانه‌ای پیدا کند که تمام خدمات و پیشرفت‌های ایران را با یک اتفاق ساده زیر سوال ببرد؛ باید هوشیار باشیم چرا که حفظ جمهوری اسلامی به گفته رهبری از واجب واجبات است.

سردار اشتری تاکید کرد: هر کسی که خلاف فرمایشات و تدابیر رهبری صحبت کند به مردم و به کشور خیانت کرده است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: ایشان همواره می‌فرمایند که باید وحدت داشته باشیم تا بتوانیم آمریکا را مایوس کنیم.

سردار اشتری تصریح کرد: آمریکا منافقین و ضدانقلاب به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند که باید ما هوشمندانه‌تر عمل کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اعلام این مطلب که باید در 13 آبان امسال پرشورتر از گذشته در صحنه باشیم گفت: مردم در 13 آبان پرشورتر از گذشته ثابت می‌کنند پای رهبری،‌نظام و ارزش‌هایشان هستند؛ دشمن به دنبال این است که جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را نبیند اما ما در 22 بهمن نیز پرشورتر به خیابان‌ها خواهیم آمد.

وی گفت: این تفکرات دشمن خواب و خیال است درست همان تعبیری که مقام معظم رهبری در اجتماع بسیجیان فرمود که شتر در خواب بیند پنبه‌دانه.

فرمانده نیروی انتظامی به وظیفه ذاتی ناجا پرداخت و اعلام کرد: حفظ و امنیت و ارتقاء آن و همچنین حفظ آرامش و نظم در جامعه به حول و قوه الهی و با مدیریت فرماندهان و روسای ناجا به نفع احسنت در تمام استان‌ها نیز انجام شده است.

وی گفت: دشمن به دنبال این است که در ماه‌های آینده تحرکات داشته باشد؛ به بهانه گرانی آشوب ایجاد کند اگرچه باید مسئولان عالی به وضعیت مردم و اقتصاد مردم برسند اما دشمن بداند و آگاه باشد که مردم عادی در پرتو هدایت‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت فرزندانشان در ناجا نمی‌گذارند به هیچ وجه بی‌نظمی در کشور ایجاد شود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید در ماه‌های آینده مراقبت و هوشیاری بیشتری داشته باشیم و آمادگی خود را با حفظ روحیه جهادی و هوشمندی حفظ کنیم.

سردار اشتری اظهار امیدواری کرد: وضعیت کشور بعد از این بهتر از گذشته خواهد شد و شان ناجا نیز از این بالاتر خواهد رفت.

وی به نظرسنجی چهار دستگاه پرداخت و گفت: در نظرسنجی مشخص شد اعتماد و علاقه مردم به ناجا افزایش یافته است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به بخشی از ماموریت‌های ناجا در خصوص کنگره عظیم اربعین پرداخت و تصریح کرد: حدود 30 هزار نفر از ماموران ما مشغول خدمت‌رسانی به زائرین اربعین‌اند؛ بخش اعظمی از ناجا اعزام شده و تعداد قابل توجهی از همکارانمان در استان‌های ایلام، خوزستان و استان‌های همسایه مرزها برای خدمت به زائران اباعبدالله عاشقانه خدمت می‌کنند.

وی گفت: در سال‌های گذشته این چنین تجمع و ترددی را از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه شاهد نبودیم اما از 6-5 سال گذشته شاهدیم که مردم با عشق این مسیر را انتخاب می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در سنوات گذشته برای مدیریت این جمعیت اشکالاتی وجود داشت اما هر ساله با نظم بهتر و برنامه‌‌ریزی مناسب‌تر خدمات به زائرین اربعین ارائه می‌شود؛ ماموران یگان ویژه، مرزبانی، پلیس راه، پلیس راهور، پلیس گذرنامه و … همه به صورت شبانه‌روزی و عاشقانه در خدمت زائرین اباعبدالله هستند.

سردار اشتری به حضور شب گذشته خود در پلیس گذرنامه پرداخت و تصریح کرد: جمعیتی در پلیس گذرنامه جمع شده بودند و مردم نگران بودند؛ بنده به آنجا مراجعه کردم و دیدم همکاران با تمام نیروهای کمکی مشغول خدمت‌اند؛ روند صدور گذرنامه مشکلی ندارد و سه روزه تحویل مردم می‌شود اما اینکه ویزا هم همراه گذرنامه صادر می‌شود در روند کار کمی تاخیر انداخته است.

وی ادامه داد: حجم کار برای همکاران ما در پلیس گذرنامه زیاد شده است اما پلیس گذرنامه جایی است که مردم مطمئن هستند وخیالشان راحت است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران ناجا باید ضمن اقتدار و رعایت نظم و قانون در خدمت‌گذاری به مردم مشغول باشند چرا که به فرموده رهبری بزرگترین دشمنی با امریکا خدمت به مردم است؛ پس هرچه بیشتر به مردم خدمت کنیم توی دهان آمریکا زده‌ایم.

سردار حسین اشتری همچنین در حاشیه مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت امنیتی مرزها و چگونگی تردد خودروهای شخصی از مرزهای سه‌گانه اظهار داشت‌: بیش از 30 هزار نفر از ماموران ناجا در مرزها مستقر شده و به حمدالله امنیت خوبی را شاهد هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: تسیهل در تردد زائران را شاهد هستیم و با همکاری خوبی که پلیس با زائران دارند مشکلی نداریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در خصوص خروج خودروها از مرزها اعلام کرد: خودروهایی که عمومی هستند و از قبل پلاک‌های مربوطه را دریافت کرده‌اند می‌توانند به سهولت از مرز رد شوند، اما برای خودروهای دیگر این امکان میسر نیست و طرف عراقی در این خصوص موافقت نکرده است.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص حادثه ربایش مرزبانان در مرز میرجاوه خاطرنشان کرد: این حادثه در یک پایگاه سپاه به وقوع پیوست و عزیزان سپاهی در این خصوص پیگیر و پاسخگو هستند.


برچسب ها : , , , , , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه