زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » ذرات معلق تهران غلیظ می‌شوند
تاریخ انتشار : 2018/10/23 - 14:33
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 22879
 429 بازدید

ذرات معلق تهران غلیظ می‌شوند

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از سالم بودن هوای تهران طی امروز (1 آبان ماه) خبر داد و گفت: امروز و فردا احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق تهران بر اثر وزش باد شدید وجود دارد.

ذرات معلق تهران غلیظ می‌شوند

حسین شهبازی با اشاره به شرایط کیفی هوای تهران اظهار کرد: در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با میانگین ۹۰ در شرایط سالم قرار دارد. میانگین کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز ۸۹ و در شرایط سالم بوده است.

وی در ادامه در مورد شرایط جوی پایتخت گفت: طبق نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، با افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (1 آبان ماه)، به تدریج بر سرعت باد افزوده خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بالاتر از پنج متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و جنوب غربی انتظار می‌رود که احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: این شرایط جوی فردا (2 آبان ماه) کم وبیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد شدید با بزرگی بالاتر از هشت متر بر ثانیه با جهت غالب غربی پیش‌بینی می‌شود. بر این اساس انتظار می‌رود تا فردا (2 آبان) بر غلظت ذرات معلق به‌طور نسبی افزوده شود.

به گفته شهبازی، تا روز آینده دمای تهران روند افزایشی خواهد داشت.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه