زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت 29 مهر روز ملی صادرات
تاریخ انتشار : 2018/10/22 - 8:44
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 22543
 173 بازدید

پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت 29 مهر روز ملی صادرات

دکتر صالح آبادی در آستانه 29 مهرماه، روز ملی صادرات، طی پیامی این روز را به صادرکنندگان و فعالان این عرصه تبریک گفت

پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت 29 مهر روز ملی صادرات

به گزارش تدبیر تازه نیور به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بانک توسعه صادرات ایران، درمتن پیامی که به این مناسبت از سوی رییس هیات مدیره و مدیر عامل این بانک صادر شد، با تبریک این روز به صادرکنندگان کشور آمده است:
امسال تبریک روز ملی صادرات به سربازان این عرصه که در سخت ترین شرایط همت خویش را معطوف به آبادانی و توسعه کشور کرده اند، متفاوت و ماندگار خواهد بود.
متن کامل پیام آقای دکتر علی صالح آبادی بدین شرح است:
بازرگانان، فعالان اقتصادی و صادرکنندگان محترم
نقش بی بدیل صادرات غیرنفتی در شرایطی که ایالات متحده آمریکا با توسل به تحریم های ظالمانه و نقض توافقات بین‌المللی درصدد ایجاد و تشدید محدودیتها بر ایران اسلامی از طریق تاثیر بر بازار نفت است، بیش از پیش خودنمایی می‌کند.
اینک و در شرایطی که محدودیت های یکسویه در مسیر تعاملات بین المللی با تردید و عدم همراهی سایر کشورها به ویژه کشورهای عضو توافق مواجه شده است، بانک توسعه صادرات ایران نیز با قوت و صلابت همگام با تلاشهای تیم اقتصادی دولت، تسهیل شرایط پیش روی صادرکنندگان و رفع موانع و محدودیت ها را بیش از پیش در دستور کار داشته و به جد پیگیری می نماید.
بی تردید این بانک به دنبال نگاه ویژه به گسترش تجارت بین الملل و حمایت از تولید ملی به عنوان اهداف مهم و راهبردی در توسعه صادرات غیرنفتی با تنوع در مجموعه ارائه خدمات و تسهیلات خود همچنان یاور صادرکنندگان و بازرگانان است.
امسال تبریک روز ملی صادرات به سربازان این عرصه که در سخت ترین شرایط همت خویش را معطوف به آبادانی و توسعه کشور می کنند، متفاوت و ماندگار خواهد بود. ابرام و تلاش ستودنی شما نتیجه ای جز پیروزی نخواهد داشت. موفق و سربلند باشید.
علی صالح‌آبادی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه