زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » بررسی کارنامه وزرای معرفی شده در فراکسیون ولایی
تاریخ انتشار : 2018/10/21 - 11:17
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 22359
 208 بازدید

بررسی کارنامه وزرای معرفی شده در فراکسیون ولایی

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به بررسی وزرای معرفی شده در جلسه صبح امروز این فراکسیون گفت: فراکسیون ولایی در این جلسه به بررسی اولیه وضعیت وزرای معرفی شده پرداخت که در جلسات بعدی نظر خود را اعلام خواهد کرد.

بررسی کارنامه وزرای معرفی شده در فراکسیون ولایی

سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: این فراکسیون در این جلسه به بررسی کارنامه عملکرد وزرای پیشنهادی و میزان تطابق تخصص آنها با وزارتخانه‌های معرفی شده پرداخت.

وی افزود: در همین رابطه اعضای فراکسیون نقطه نظرات خود را اعلام کردند. فراکسیون در این باره جلسات دیگری را برگزار خواهد کرد. در نهایت نظر فراکسیون درباره این وزرا اعلام می‌شود.

نقوی حسینی همچنین گفت که در این جلسه، فراکسیون موضوع تصویب لایحه الحاق ایران به کنواسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را مورد بررسی قرار داد.

وی در پایان اظهار کرد: رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس نیز به ارائه گزارشی درباره طرح‌های مورد بررسی در این کمیسیون درخصوص اصلاح آیین نامه مجلس پرداخت و از نمایندگان برای حمایت از این طرح‌ها جهت اصلاحات لازم درخواست کمک کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه