زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » میرزاجانپور: هر چه از ولاسکو آموخته‌ام، مقابلش پیاده می‌کنم/ دلتنگ همسرم هستم
تاریخ انتشار : 2018/10/21 - 10:20
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 22327
 420 بازدید

با اهداف خاصی به ایتالیا آمدم

میرزاجانپور: هر چه از ولاسکو آموخته‌ام، مقابلش پیاده می‌کنم/ دلتنگ همسرم هستم

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال کاستلانای ایتالیا گفت: تلاش می‌کنم نکاتی که از ولاسکو یاد گرفته‌ام را مقابل خودش پیاده کنم تا تیمم بتواند بهترین نتیجه را بگیرد.

میرزاجانپور: هر چه از ولاسکو آموخته‌ام، مقابلش پیاده می‌کنم/ دلتنگ همسرم هستم

به گزارش تدبیر تازه نیوز، مجتبی میرزاجانپور، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، قراردادش را با باشگاه «کاستلانا گروته» به امضا رساند تا دیگر لژیونر والیبال ایران در سری A ایتالیا باشد.

زمانی که مجتبی میرزاجانپور به سری A رفت پائولو توفولی٬ مربی تیم کاستلانا اظهار داشت: به طور قطع میرزاجانپور در تمامی فاکتورها بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او هم در توپ‌های برگشتی مهارت دارد و هم سرعتی. هم روی تور حملات کوبنده‌ای دارد و هم دریافت‌هایش مؤثر است. او از لحاظ شخصیتی یک جنگجوی به تمام معنا در زمین والیبال است و میل شدیدی به پیروز شدن دارد.

تیم کاستلانا در هفته اول رقابت‌های سری A در سالن «پالا والنتینا» با نتیجه 3 بر یک از میزبان خود والنتینا شکست خورد. تجربه نخستین حضور در سری A ایتالیا بهانه‌ای شد تا خبرگزاری فارس گفت‌وگویی را با مجتبی میرزاجانپور انجام دهد که متن صحبت‌های وی را در ادامه می‌خوانید:

* چرا امسال تصمییم گرفتید خارج از ایران بازی کنید؟

برای این فصل چند پیشنهاد خوب از تیم‌های داخلی و خارجی داشتم. متاسفانه امسال شرایط تیم‌ها و برگزاری لیگ در ایران چندان خوب نبود. من پیشنهادهایی از کشورهای لهستان، ترکیه و ایتالیا داشتم که در نهایت با بررسی شرایط تصمیم گرفتم در تیمی بازی کنم که فرصت درخشش داشته باشم.

* در گام اول نتیجه را به حریف خود واگذار کردید؛ دلیل چه بود؟

بازی‌های اول همیشه در مسابقات مختلف شرایط خاصی دارد. ما کمی ناهماهنگ بودیم و به نظرم هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم. در نخستین بازی نتیجه را واگذار کردیم، اما جدال بسیار نزدیکی بود. فکر می‌کنم ما در بازی برابر والنتینا در توپ‌های برگشتی خوب نبودیم و سرویس‌های خوبی هم نزدیم.

* در هفته دوم باید به مصاف تیم قدرتمند مودنا بروید…

بله؛ همینطور است. در هفته دوم باید با مودنا بازی کنیم که هدایت آن برعهده خولیو ولاسکو است. مودنا تیم شناخته شده‌ای است و بازیکنان بزرگی همچون ایوان زایتسف، میکا کریتستیانسن،‌ مکسول هولت و دنیس کالیبردا را در ترکیب دارد. البته ما میزبان هستیم و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران خود بهترین بازی را برابر مودنا انجام دهیم تا برنده شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

* از رویارویی دوباره با ولاسکو و تیمش چه احساسی داری؟

خولیو ولاسکو مربی بزرگی است و من هم شاگرد وی بودم. تلاش می‌کنم در بازی هفته دوم برابر مودنا نکاتی که از ولاسکو یاد گرفته‌ام را مقابل خودش پیاده کنم تا تیمم بتواند بهترین نتیجه را بگیرد. من امسال با اهداف خاصی به ایتالیا آمدم و برای رسیدن به آنها تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

* رابطه‌ات با هواداران چگونه است؟

خوشبختانه در شهری که من هستم مردم رابطه بسیار خوبی با والیبال دارند و همیشه حامی تیم محبوب خود هستند. آنها از روزی که من به کاستلانا پیوسته‌ام همیشه به من لطف داشته‌اند و مرا حمایت کرده‌اند. حمایت آنها موجب دلگرمی من است و انگیزه‌ام را افزایش می‌دهد.

* با کدام بازیکن ارتباط بهتری داری؟

من با اکثر بازیکنان تیم ارتباط نزدیکی دارم. با پاسور دوم، سرعتی‌زن و لیبروی تیم بسیار دوست هستم و اکثر وقت‌ها در تمرین را با آنها می‌گذارنم. در مجموع تیم ما جو بسیار خوبی دارد و بازیکنان بسیار با هم متحد و صمیمی هستند.

* آیا زبان ایتالیایی یاد گرفته‌ای؟

هنوز زبان ایتالیایی را به خوبی یاد نگرفته‌ام، اما تقریباً متوجه می‌شوم که اطرافیانم درمورد چه موضوعی صحبت می‌کنند. قطعاً به مرور زمان آشنایی بیشتری با زبان ایتالیایی پیدا خواهم کرد.

* دوری از خانواده سخت نیست؟

واقعیت این است که به شدت دلتنگ همسرم هستم. مدتی است که اقدامات لازم را برای حضور او در ایتالیا انجام داده‌ایم و تلاش می‌کنم تا زودتر او به ایتالیا بیاید و کنار من باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید معروف، امیر غفور، محمدجواد معنوی‌نژاد، مرتضی شریفی و وحید والی از دیگر بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ایتالیا هستند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه