زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۵
» ورزشی » زمان مسابقات کره خوب نبود/برای طلا جنگیدم اما با اختلاف یک دهم نقره پرید
تاریخ انتشار : 2018/10/21 - 10:09
 کد خبر: 22320
 181 بازدید

زمان مسابقات کره خوب نبود/برای طلا جنگیدم اما با اختلاف یک دهم نقره پرید

بانوی تیراندازی کشورمان گفت: در بازی‌های آسیایی من برای طلا جنگیدم و با اختلاف یک دهم نقره را از دست دادم.

زمان مسابقات کره خوب نبود/برای طلا جنگیدم اما با اختلاف یک دهم نقره پرید

به گزارش تدبیر تازه نیوز، مه‌لقا جام بزرگ بانوی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پا حدود 40 روز از تمرینات به دور خواهد بود.

وی در گفت‌وگو با فارس، درباره شرایطش گفت: افتادم و یک هفته‌ای می‌شود که پایم را گچ گرفته‌ام. فکر می‌کنم یک ماه و نیم تا 40 روز از تمرینات دور باشم. زمانی که به مسابقات کسب سهمیه المپیک هم رفتم از ناحیه زانو و مچ پا آسیب دیده بودم و در نهایت هم تاندون پایم پاره شد.

وی درباره نتایج کسب شده در مسابقات کسب سهمیه المپیک که به میزبانی کره جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: به نظرم تایم این مسابقات خوب نبود. البته جوانان ما در این دوره نتایج بسیار خوبی گرفتند اما ما هر روز مسابقه داشتیم و درگیر بودیم. متاسفانه نخستین مسابقه کسب سهمیه درست بعد از بازی‌های آسیایی برگزار شد. 2 مسابقه‌ای که ورزشکار حتما باید در اوج و بهترین باشد.

جام‌بزرگ ادامه داد: خیلی از آسیایی‌ها نتوانستند در مسابقات کسب سهمیه خوب ظاهر شوند. چین که همیشه سهمیه‌های زیادی می‌گرفت در این دوره این اتفاق نیفتاد. سالی که من در مسابقات جهانی به میزبانی مونیخ سهمیه المپیک گرفتم، یک ماه قبل از بازی‌های آسیایی گوانگجو بود اما در این دوره مسابقات دقیقا بعد از بازی‌های آسیایی اندونزی بود؛ کشوری که به شدت گرم بود و انرژی زیادی از ما گرفت.

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان درباره حضورش در مسابقات کسب سهمیه که به میزبانی دهلی برگزار می‌شود، عنوان کرد: مسابقات کسب سهمیه اواخر دی و اوایل بهمن برگزار می‌شود. بعد از 40 روز گچ پایم را باز می‌کنم و فیزیوتراپی شروع می‌شود. حالا شرکت در مسابقات بستگی به شرایطم دارد. امیدوارم که بتوانیم با حضور در مسابقات بهترین نتایج را بگیریم.

بانوی مدال‌آور ایران در بازی‌های آسیایی درباره مدال برنز خود گفت: من برای طلا جنگیدم و با اختلاف یک دهم نقره را از دست دادم. می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. اگر اشتباه نکنم 6 ورزشکار ما فینالیست شدند که 2 نفر از آنها در رده چهارم قرار گرفتند.

جام‌بزرگ در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید ورزشکاران ایران با حضور در فینال از نظر روحی آمادگی لازم را برای رقابت نداشتند، تصریح کرد: من نمی‌توانم در این باره نظر دهم. باید در این خصوص کارشناسان فنی صحبت کنند. کلا نتایج کسب شده در این بازی‌ها بد نبود. بچه‌ها واقعا شب و روز تمرین می‌کردند و من در خوابگاه می‌دیدم که هدف همه کسب نتیجه خوب در بازی‌های آسیایی بود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : ورزشی
ارسال دیدگاه