زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » لیگ واترپلو تحت تاثیر شرایط بد اقتصادی
تاریخ انتشار : 2018/10/21 - 8:51
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 22270
 331 بازدید

لیگ واترپلو تحت تاثیر شرایط بد اقتصادی

رئیس سازمان لیگ‌ واترپلوی ایران از اعلام اسامی تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر امسال، در هفته جاری خبر داد.

لیگ واترپلو تحت تاثیر شرایط بد اقتصادی

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از ایسنا، محمدهادی بیک ، در مورد شرایط نابسامان لیگ‌برتر واترپلو توضیح داد: شرایط اقتصادی کشور بر روی همه لیگ‌های کشور تاثیر گذاشته و واترپلو هم از این بابت متضرر شده است. در تلاش هستیم تا با هماهنگی‌های لازمه شرایط لیگ‌برتر را سامان دهیم.

او در مورد تعداد نهایی تیم‌های لیگ‌برتر واترپلو نیز گفت: تا به امروز برای حضور در لیگ‌برتر ۵ تیم به صورت قطعی اعلام آمادگی کرده‌اند، قرار بود تیم نیروزمینی هم تصمیم نهایی‌اش برای حضور در لیگ‌ را اعلام کند که فعلا خبری نشده است.

رئیس سازمان لیگ واترپلو ادامه داد: با این حال همه تلاش ما این است لیگ‌های پایه خود را پربار کنیم تا برای آینده واترپلو کمک کننده باشد. در حال حاضر ۲۵ تیم را در لیگ زیر ۱۷ سال داریم که اگر این تیم‌ها حفظ شوند در آینده می‌توان شاهد حضور آن‌ها در لیگ‌های بالاتر بود.

او در پاسخ به این سول که آیا فدراسیون برنامه‌ای برای خروج از این شرایط دارد؟ اظهار کرد: محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به شخصه برای رسیدگی به این مشکل با برخی باشگاه ها و استان‌ها وارد مذاکره شده است. تیم‌هایی مثل اصفهان در سال گذشته به عنوان هیات حضور داشتند و امسال نیز باید ببینیم چه تیم‌هایی حاضر به شرکت در لیگ‌برتر هستند.

بیک در مورد زمان دقیق اعلا تیم‌های حاضر د لیگ‌برتر نیز گفت: در این هفته قطعا تیم‌های نهایی و شرکت کننده در لیگ را معرفی می‌کنیم. اگر تعداد تیم‌ها کم باشد برنامه‌ای مناسب برای مسابقات تدوین می‌کنیم تا تیم‌ها بازی‌های بیشتری را انجام دهند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه