زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » کشتی آزاد قهرمانی جهان/ برد یخکشی و هادی؛ حسین خانی به جردن باروز رسید
تاریخ انتشار : 2018/10/20 - 15:42
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 22151
 771 بازدید

کشتی آزاد قهرمانی جهان/ برد یخکشی و هادی؛ حسین خانی به جردن باروز رسید

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و در چارچوب رقابت‌های ۴ وزن نخست،محمدباقر یخکشی در ۶۱،مصطفی حسین‌خانی در ۷۴ و پرویز هادی در ۱۲۵ کیلوگرم برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

کشتی آزاد قهرمانی جهان/ برد یخکشی و هادی؛ حسین خانی به جردن باروز رسید

به گزارش تدبیر تازه نیوز،در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست مجارستان، در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۳ نفر شرکت کرده‌اند، محمدباقر یخکشی در دور نخست مقابل عباس رحمان اف از ازبکستان با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید و راهی دور بعد شد.

یخکشی در دور دوم با برنده کشتی میان خولیس بونه رودریگوئز از کوبا و ایوان گویدا از رومانی کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی دارنده مدالبرنز جهان در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو در همان تایم نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد .حسین‌خانی در دور دوم به مصاف برنده جردن باروز دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک از آمریکا می‌رود.باروز در کشتی اول حریف خود از لیبریا را از پیش رو برداشت.

پرویز هادی نماینده سنگین وزن ایران و دارنده ۲ مدال طلای بازی های آسیایی نیز در مبارزه نخست وزن ۱۲۵ کیلوگرم روبرت باران از لهستان و دارنده مدال برنز اروپا را مقتدرانه و با نتیجه یازده به صفر شکست داد. هادی در دور دوم با برنده ابراهیم سعیدوف از بلاروس و جمال الدین ماگومدوف از آذربایجان کشتی می‌گیرد. در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

به گزارش ایسنا، پیش از این حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در مبارزه نخست خود برابر دیوید تیلور آمریکایی ناباورانه و با نتیجه ۱۱ بر ۶ شکست خورد و دومین شکست خود مقابل این کشتی‌گیر را بعد از جام جهانی کرمانشاه متحمل شد.یزدانی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود تیلور به فینال باشد در غیراینصورت حذف خواهد شد.

تیلور پس از پیروزی برابر یزدانی،در دومین کشتی خود نیز حاجی رجب‌اف از باروس را 10 بر صفر برد و در یک چهارم نهایی نیز باید برابر به مصاف کوئرالتا از کوبا برود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه