زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» اجتماعی » ساخت نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی در 80 روز
تاریخ انتشار : 2018/10/20 - 14:59
 کد خبر: 22122
 355 بازدید

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران عنوان کرد

ساخت نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی در 80 روز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر لزوم ورود بخش خصوصی برای تکمیل و تجهیز پروژه‌های عمرانی شهر تأکید کرد.

ساخت نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی در 80 روز

به گزارش تدبیر تازه نیوز، ایرج معزی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا ارتش با بیان اینکه حجم اعتبارات با پروژه‌ها تناسب ندارد و بر همین اساس نسبت به اولویت بندی پروژه‌ها اقدام کردیم، گفت: قول داده بودیم که در هر فصل پروژه‌های عمرانی را افتتاح کنیم و مشاهده کردید که در فصل تابستان نیز پروژه‌هایی همچون تونل آرش – اسفندیار، دوربرگردان شهید مدرس و … به بهره‌برداری رسید و امروز نیز شاهد افتتاح نیمه شمالی شهید صیاد شیرازی به همراه چهار تقاطع هستیم.

وی با بیان اینکه کارگران در سه شیفت و به صورت شبانه‌روزی کار را پیش بردند، تصریح کرد: زمان برای تکمیل پروژه بزرگراه صیاد شیرازی محدود بود چرا که اولین جلسه کارگاهی خود را در این منطقه در اوایل مرداد ماه برگزار کردیم و حالا بعد از 80 روز تکمیل شده است. هر چند که مشکل پول و معارض داشتیم، اما همه سازمان‌ها کمکمان کردند.

معزی با بیان اینکه یکی از نکات این پروژه این بود که ترافیک در این منطقه جریان داشت،‌گفت: سخت‌تر از همه نوسانات بازار بود که در تامین و قیمت مصالح تاثیر گذاشت و سبب بروز مشکلاتی شد و بارندگی‌های اخیر نیز سبب مشکلاتی شد، اما به لطف خدا توانستیم بر مشکلات فائق آمده و این پروژه را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی در این منطقه در دست مطالعه است، افزود: ما همچنان دست یاری به سمت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌هایمان دراز می‌کنیم و برای تکمیل پروژه‌هایی همچون بزرگراه متوسلیان، شوشتری، بروجردی، پل دسترسی جنوب چیتگر و ایجاد پارکینگ در شهر تهران نیازمند کمک هستیم.

معاون شهردار تهران در پایان افزود: وعده بعدی ما در آبان ماه و افتتاح چند پروژه عمرانی دیگر خواهد بود.

در این مراسم محسن هاشمی رئیس شورای شهر، افشین حبیب‌زاده، الویری، امانی، حق‌شناس،‌ نظری، خلیل‌آبادی و … از اعضای شورای شهر و همچنین مقیمی استاندار تهران و کواکبیان و تعدادی از نمایندگان مجلس نیز در این مراسم حضور داشتند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , حمل و نقل , شهری
ارسال دیدگاه