زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» بانک و بیمه » جلسه شورای مدیران صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد
تاریخ انتشار : 2018/10/20 - 13:14
 کد خبر: 22031
 149 بازدید

جلسه شورای مدیران صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد

صبح امروز، چهارشنبه 25مهرماه 97، جلسه شورای مدیران ستادی صندوق بیمه کشاورزی در محل سرای گفتگوی صندوق بیمه کشاورزی برگزار گردید.

جلسه شورای مدیران صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد

به گزارش  تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل صندوق بیمه کشاورزی، در این نشست که با حضور قائم مقام، اعضاء هیأت مدیره و مدیران ستادی تشکیل شد، توسط مدیران بخش ­های مختلف این ستاد، گزارشی از آخرین اخبار و رویدادهای بیمه کشاورزی در کشور ارائه گردید.

در انتهای این جلسه، پس از ارائه گزارش و استماع اخبار حوزه ­های مختلف کاری ستاد بیمه کشاورزی و نیز ترسیم آخرین وضعیت عملیاتی و اجرایی بیمه کشاورزی در کشور، دکتر حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی طی سخنانی، پرتفوی خوب را وابسته به فرآیند بهینه بررسی خسارات و پرداخت غرامات بیمه گذاران زیان دیده دانست و افزود: صندوق بیمه کشاورزی با اعتماد به جامعه بیمه گذاران سعی در تسریع فرآیند پرداخت غرامات دارد و خود را در خدمت جامعه مشتریان می داند.

دکتر حسن نژاد همچنین اعلام کرد: به زودی با به کارگیری ابزارهای تشویقی، بیمه گذارانی که یا اعمال مدیریت ریسک، واحدهای تولیدی آنان غرامت، از بیمه کشاورزی دریافت نکرده ­اند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

 

 

جلسه شورای مدیران صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه