زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۴
» بانک و بیمه » مدیران ارزشی عاملی مهم در رشد و اعتلای دینمداری هستند
تاریخ انتشار : 2018/10/20 - 10:44
 کد خبر: 21984
 442 بازدید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج:

مدیران ارزشی عاملی مهم در رشد و اعتلای دینمداری هستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در همایش سراسری معاونین و روسای ادارات امور شعب بانک مهر اقتصاد با تاکید بر توجه به فعالیتهای مذهبی در کنار امورات شغلی و فعالیت های حرفه ای، مدیران ارزشی را عاملی مهم در رشد و اعتلای دینمداری در سازمان عنوان کرد.

مدیران ارزشی عاملی مهم در رشد و اعتلای دینمداری هستند

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ حجت الاسلام و المسلمین رحیمی _ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج – در این نشست با تاکید بر توجه به ارزشهای دینی و شعائر اسلامی، اظهار کرد: مجموعه ای را که شما عهده دار مسئولیت در آن هستید پرچمدار بانکداری بدون ربا در کشور است و طی سالیان متمادی، تلاش های بی وقفه و اقدامات قابل توجهی در این عرصه داشته اما با وجود تمامی کارهای صورت گرفته کماکان در ابتدای این راه هستیم و انشا ا… با یاری خداوند متعال به سمت اجرا و استقرار کامل بانکداری بدون ربا حرکت کنیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از توجه مدیر عامل، معاونین و روسای ادارات امور شعب استانها به ارزشهای دینی، فعالیتهای فرهنگی و نشر و گسترش فرهنگ و ارزش های اسلامی اظهار داشت: مدیران اسلامی و ارزشی عامل مهم در اعتلای دینمداری و اهتزار پرچم اسلام ناب محمدی در سازمان ها هستند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: همه باید برای تحقق فرامین معظم له تلاش کنیم و به حمد ا… بانک مهر اقتصاد گام های مهمی در مسیر حمایت از کارآفرینان و اجرای اقتصاد مقاومتی برداشته که امیدواریم این اقدامات با قوت و قدرت بیشتری ادامه یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج ادامه داد: مسئولیت سنگینی بر عهده همگی ما قرار دارد لذا باید پاسخگو باشیم و دلسوزانه و متعهدانه برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، پیشبرد ماموریت های محوله و اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم.
حجت الاسلام رحیمی در پایان با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا…الحسین(ع) و یاران با وفایش، ابراز داشت: حفظ و زنده نگاهداشتن دین خدا، آگاه سازی، آزادی و رهایی از قیود دنیوی، مهم ترین پیامهای قیام عاشورا و نهضت کربلا هستند لذا همه باید بکوشیم تا فلسفه اصلی و پیام واقعی قیام خون بارِ امام حسین(ع) زنده و جاودان باقی بماند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه