زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » محصولاتی که اپل به زودی رونمایی می کند
تاریخ انتشار : 2018/10/19 - 19:13
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 21924
 335 بازدید

محصولاتی که اپل به زودی رونمایی می کند

رخداد 30 اکتبر اپل ممکن است شامل رونمایی از آی پد و مک جدید باشد.

محصولاتی که اپل به زودی رونمایی می کند

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از خبرآنلاین، ماه گذشته بود که اپل با رونمایی از 3 آیفون جدید و جدیدترین ساعت هوشمندش، بازار را تکان داد اما حالا با ارسال دعوت‌نامه‌ به رسانه‌ها و کارشناسان، رخداد 30 اکتبر در بروکلین نیویورک را اعلام کرده است.{لینک}

بر اساس شایعات و اخبار لورفته باید شاهد رونمایی از 4 محصول باشیم. آی پد پرو جدید که پورت لایتنینگ آن به یو اس بی تایپ سی تبدیل‌شده، یکی از این محصولات است. این مدل 11 اینچی است که در کنار مدل 12.9 اینچی جدید رونمایی خواهد شد.

هم‌زمان کمپانی ادوبی نسخه فول فتوشاپ خود را برای آی پد بیرون داده و با یک نگاه می‌توان فهمید تغییرات جدید با آی پد جدید هماهنگ شده است.

پیش‌تر بلومبرگ گزارش داده بود که قرار است اپل مک بوک ارزان‌قیمت و مک مینی حرفه‌ای را راهی بازار کند و ممکن است این دو محصول را در رخداد 30 اکتبر ببینیم.

مک جدید به‌جای مک بوک ایر می‌آید که سال‌ها بدون آپدیت مانده و اپل چند وقتی است تولید آن را متوقف کرده است. وضعیت مک مینی بدتر بوده و سالهاست آپدیت نشده است و بنابراین باید شاهد نسل جدید از این دو محصول باشیم.

شاید هم رونمایی از مک پرو را شاهد باشیم که در سال 2019 عرضه خواهد شد و اپل پیش‌تر قول آن را داده بود.

روز 30 اکتبر 2018 ساعت 10 صبح به وقت محلی اینجا را کلیک کنید تا مراسم را به صورت زنده ببیند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه