زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » کی‌ روش : با فدراسیون قرارداد ندارم/ باید از مسی و رونالدو کفش قرض کنیم
تاریخ انتشار : 2018/10/19 - 13:36
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 21888
 480 بازدید

کی‌ روش : با فدراسیون قرارداد ندارم/ باید از مسی و رونالدو کفش قرض کنیم

کارلوس کی‌روش در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی گفت: دستمزد برای او مهم نیست و دارد بدون قرارداد با ایران کار می‌کند.

کی‌ روش : با فدراسیون قرارداد ندارم/ باید از مسی و رونالدو کفش قرض کنیم

به گزارش تدبیر تازه نیوز، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد و درباره تحریم‌ها در مدت حضورش در تیم ملی ایران گفت: خیلی خیلی سخت است به عنوان کسی که ورزشی است فکر می‌کنم این سیاست موضوع جالبی نباشد. من شرایط را غیراخلاقی و سخت دیدم. وظیفه من این است که در زمینه فوتبال کار کنم تا کیفیت بازی بالا برود و اکنون متاسفانه این موضوع مطرح نیست. فوتبال فقط در تیم ملی بزرگسالان نیست بلکه شامل همه چیز می‌شود. تیم‌های زیر ۲۱ سال و کم‌تر هم شاهد تحریم فوتبال است. من امیدوارم فیفا کمک کند تا جلوی ورود سیاست به این ورزش گرفته شود.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که تحریم‌ها روی فوتبال ایران تاثیر گذاشته است یا خیر؟ گفت: تحریم‌ها روی همه بخش‌ها تاثیر می‌گذارد و جلوی حرکت را می‌گیرد. وقتی شما نتوانید حرکت کنید، سفر بروید، وسیله تهیه کنید و من فکر می‌کنم بازیکنان ما باید سراغ مسی و رونالدو بروند تا از آن‌ها کفش قرض بگیرند. چون آن‌ها خیلی کفش دارند. چنین دغدغه‌هایی خوب نیست. ما باید به هزاران هواداری که به ورزشگاه می‌آیند، فوتبالی خوب عرضه کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران و دستمزدش گفت: دستمزد برایم مهم نیست و من بدون قرارداد دارم با ایران کار می‌کنم.

این مربی در پاسخ به سوال خبرنگار که عنوان کرد دارد مجانی برای ایران کار می‌کند؟ گفت: خیر این طور نیست. من همه چیز را در نظر می‌گیرم. احساسات و همه چیز برایم مهم است. چیزهای مهم‌تری هم برایم وجود دارد. البته بدون توافق با یک باشگاه یا تیم طبیعی است که کار پیش نمی‌رود. فیفا باید حضور پیدا کند و از این طریق در امور تحریم سیاسی مداخله شود تا راهی برای مبادلات پولی یا مالی انجام شود.

کی‌روش در پایان درباره شانس قبول هدایت تیم ملی مکزیک گفت: شاید یک زمانی به عنوان گزینه اسم‌ها مطرح شود اما مشارکت من و تاثیر من در مسیر حمایت از تیم ملی بازیکنان و فدراسیون فوتبال ایران است. تلاش می‌کنم تا پروژه تیم ملی شکل بگیرد و بعد از هفت و نیم سال به سرانجام برسد و به هدفم که قهرمانی در جام ملت‌ها است، برسم.

انتهای پیام


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : تله تایپ , جذاب ترین ها , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه