زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصادی » 20 میلیون بشکه نفت ایران به چین می رود
تاریخ انتشار : 2018/10/19 - 12:13
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 21860
 258 بازدید

20 میلیون بشکه نفت ایران به چین می رود

اطلاعات نشان می دهد که ۲۲ میلیون بشکه از نفت خام ایران توسط نفتکش های شرکت ملی نفت ایران در ماه های اکتبر و نوامبر به دالیان می‌رسند .

20 میلیون بشکه نفت ایران به چین می رود

به گزارش رویترز، مقدار قابل توجهی از نفت خام ایران قرار است این ماه و در اوایل نوامبر پیش از اجرایی شدن تحریم های آمریکا به بندر دالیان چین برسد .

یک منبع شرکت ملی نفتکش ایران گفت که این شرکت در حال انتقال بیش از 20 میلیون بشکه نفت به دالیان است .

این منبع گفت:« نمی توان فروش نفت ایران را متوقف کرد. راه های مختلفی برای فروش نفت داریم .وقتی نفتکشها به دالیان برسند، تصمیم می گیریم آن را به خریداران دیگر بفروشیم یا به چین .

اطلاعات نشان می دهد که 22 میلیون بشکه از نفت خام ایران توسط نفتکش های شرکت ملی نفت ایران در ماه های اکتبر و نوامبر به دالیان می‌رسند .

خریداران نفت خام ایران سومین تولید کننده نفت اوپک پس از تحریم‌های آمریکا بر صادرات نفت این کشور که در 4 نوامبر اجرایی می‌شود، کمتر و کمتر می شوند .

جمهوری اسلامی قبلا طی تحریم های 2014 نفت در دالیان ذخیره می کرد و بعد آن را به خریداران کره جنوبی و هند می فروخت‌.

طبق گزارش رویترز نفتکش دان یکی از 12 نفتکش خیلی بزرگ ،در 8 اکتبر نفت خود را در یک مخزن ذخیره در بخش زینگانگ بندر دالیان تخلیه کرد .

منطقه زینگانگ محل چندین محوطه مخازن نفت، شامل ذخایر تجاری و استراتژیک است. نگه داشتن نفت در ذخایر تضمین شده به مالک این امکان را می دهد که نفتش را به چین یا سایر خریداران منطقه بفروشد . سه تا از نفتکش هایی که قرار است در نوامبر به چین برسند در حال حرکت به سمت جزیره چانگ لینگ هستند .


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , انرژی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه