زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » علی دایی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ تاج مسئول آرامش بین تیم ملی بزرگسالان و امید
تاریخ انتشار : 2018/10/16 - 10:55
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 21449
 622 بازدید

علی دایی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ تاج مسئول آرامش بین تیم ملی بزرگسالان و امید

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید مهدی تاج باید به اختلافات میان تیم ملی بزرگسالان و امید ورود کند.

علی دایی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ تاج مسئول آرامش بین تیم ملی بزرگسالان و امید

علی دایی درباره انتخابش به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: مردم همیشه به ما لطف داشته‌اند. ما اول خدا را داریم و بعد حمایت مردم را خواهیم داشت. مردم همیشه محبت‌شان را نسبت به من نشان داده‌اند و ما چه در کارهای اجتماعی و چه در بخش ورزش مورد لطف مردم قرار می‌گیریم.

او درباره تیم ملی فوتبال ایران و روند آماده‌سازی‌اش برای جام ملت‌های آسیا هم گفت: من زیاد اخبار رسانه‌ها را دنبال نمی‌کنم و نمی‌دانم که چه هجمه‌ای به وجود آمده و چه حاشیه‌هایی پیرامون تیم ملی وجود دارد اما می‌دانم به عنوان یک ایرانی همه ما وظیفه داریم از تیم ملی حمایت کنیم. در حال حاضر که زمان کوتاهی تا جام ملت‌های آسیا زمان باقی مانده باید همه از تیم ملی حمایت کنیم. کنار تیم ملی باشیم و هر کسی این تیم را هدایت می‌کند مورد حمایت قرار دهیم.

علی دایی درباره اختلاف نظرهایی که میان استیلی و اعضای تیم ملی امید با کی‌روش و تیم ملی بزرگسالان به وجود آمده هم گفت: من از این اخبار زیاد اطلاع ندارم که بخواهم اظهار نظر دقیقی بکنم اما به نظرم به خاطر این که همه این تیم‌ها زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستند، آقای تاج باید همه را به آرامش دعوت کند. مگر می‌شود تیم ملی بزرگسالان با تیم ملی امید و جوانان مشکل داشته باشد؟ آقای تاج حتما باید این مسائل را حل کند.

علی دایی در پایان درباره حضور احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و شانس قهرمانی این تیم در این تورنمنت هم گفت: پرسپولیس تا الان هم کار بزرگی انجام داده است. پرسپولیس همان طور که الدحیل را ۳ بر یک شکست داد و به نوعی کار نشدنی را انجام داد، می‌تواند ان‌شاءالله در آسیا قهرمان هم شود.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه