زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود؟
تاریخ انتشار : 2018/10/13 - 22:53
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 21046
 472 بازدید

علیرغم تاکید وزیر ورزش و جوانان

آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود؟

با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان این انتظار وجود دارد که مدیران پایین دستی تلاش بیشتری برای رفع نواقص ورزشگاه آزادی تا پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا انجام دهند.

آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود؟

به گزارش تدبیر تازه نیوز، در حالی که پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر به برتری یک بر صفر رسید حالا خیلی‌ها نماینده‌ی ایران را یک پای فینال این دوره از رقابت‌ها می‌دانند. فینالی که سال‌هاست نماینده‌ای از ایران در آن حضور نداشت و البته قهرمانی هم به نام نمایندگان ایران در آن ثبت نشده است. پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در برابر السد مدیران این باشگاه و خیلی از اهالی فوتبال که صعود به فینال را دست یافتنی می‌دیدند به تکاپو افتادند تا شرایط برگزاری بازی فینال در ورزشگاه آزادی را فراهم کنند. زیرا طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده اگر پرسپولیس ایران بتواند در دیدار برگشت برابر السد نتیجه مطلوبی کسب کند و راهی فینال شود بازی این دیدار به صورت رفت و برگشت خواهد بود و بازی برگشت آن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

از این رو طی روزهای اخیر نمایندگان AFC به ایران آمدند و در بازدید از ورزشگاه آزادی ایراداتی به ساختار این ورزشگاه گرفتند و از مسئولان فوتبال ایران خواستند اگر می‌خواهند بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شود ایرادات و نواقص موجود را رفع کنند، نواقصی که پیش از این هیچ یک از اهالی فوتبال ایران به آنها حتی فکر هم نکرده بودند.

پس از این مساله نگاه‌ها به سمت وزارت ورزش و جوانان رفت تا این وزارتخانه با کمک و مساعدت خود قدم‌های موثری در جهت رفع ایرادات ورزشگاه آزادی بردارد. در این رابطه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس نماینده همه کشور است و حق فوتبال و مردم ایران است که نماینده کشورشان در فینال آسیا حاضر باشد و تجربه نشان داده ما مردم روزهای سخت و دشوار هستیم و شما این وضعیت را در بازی رفت پرسپولیس مقابل السد دیدید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بایستی تمام امکانات لازم برای میزبانی شایسته بازی برگشت و ان‌شاءالله فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود و در واقع شرایطی را مهیا کنیم که ورزشگاه آزادی آماده یک جشن ملی باشد.

سلطانی‌فر درباره حضور تماشاگران و حمایت از نماینده ایران در بازی برگشت مقابل السد نیز گفت: بازی بسیار ‌دشواری پیش رو داریم و حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر پرشور در روز بازی مقابل السد عامل مهمی در موفقیت پرسپولیس به عنوان نماینده ورزش و فوتبال ایران است.

سلطانی‌فر از همه مدیران فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری خواست تمام اهتمام خود را برای فراهم کردن شرایط مناسب برای میزبانی در بازی برگشت نیمه نهایی و ان‌شاءالله فینال آسیا به کار ببندند و همه منابع و اعتبارات لازم را وزارت ورزش و جوانان بر عهده خواهد گرفت.

اینکه وزیر ورزش و جوانان صراحتا اعلام می‌کند بازی پرسپولیس در برابر السد یک دیدار ملی است نشان از درایت وزارت ورزش است که چگونه با تدبیر به این موضوع نگاه می‌شود. حال در این شرایط و در این زمان کم، خیلی از اهالی فوتبال انتظار دارند مدیران میانی وزارت ورزش با توجه به تاکید سلطانی‌فر تمام عزم خود را برای رفع ایرادات ورزشگاه آزادی به کار گیرند تا این ورزشگاه میزبان یک اختتامیه بزرگ برای فوتبال ایران باشد. بازی که شاید سال‌ها در خاطر فوتبال ایران بماند.

در این شرایط که مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام می‌دهند تا تیم نصفه و نیمه‌شان را از نظر فنی و روحی آماده دیدار حساس برابر السد و همین طور در ادامه رویارویی برابر نمایندگان شرق آسیا کنند انتظار می‌رود مدیران ورزش هم گام‌های موثری برای سربلندی هر چه بیشتر فوتبال ایران بردارند. گام‌هایی که اگر هر چه زودتر برداشته نشود شاید میزبانی پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را با خطر مواجه کند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه