زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » قالیباف: نشستگان محترم، لطفا برخیزید!
تاریخ انتشار : 2018/10/13 - 11:21
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 20933
 598 بازدید

قالیباف: نشستگان محترم، لطفا برخیزید!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، دو نکته مهم را که در سفرهای استانی با آن روبرو بوده‌ را شرح داد.

قالیباف: نشستگان محترم، لطفا برخیزید!

قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به تازگی در صفحه اینستاگرام خود، دو نکته مهم را که در این سفر اخیر و سایر سفرهای استانی با آن روبرو بوده‌ را شرح داد.

قالیباف نوشت: دیروز برای حضور در مراسم بزرگداشت شهید همدانی و چند برنامه دیگر، میهمان همدانی‌های مهربان بودم. در مراسم‌‌هایی مختلف سخنرانی کردم و به پرسشهای شما پاسخ دادم. دو نکته‌ مهم هست که در این سفر و سفرهای دیگر با آن روبرو بوده‌ام:
اول: در همه سفرها، علاقه دارم بخشی از زمانم را برای سرزدن به مناطق حاشیه‌ شهرها و محرومین بگذارم و تقریبا همه‌جا این را دیده‌ام که برخلاف تصور برخی مسئولان، این طبقه همیشه «دیده و شنیده نشده» یا به قول امام «پابرهنگان» با همه مشکلاتی که دارند و بی‌توجهی‌هایی که به آنان شده است، بیشتر از هر بهره‌مندی پای این انقلاب ایستاده‌اند و انقلاب را به درستی مال خودشان می‌دانند؛ خیلی بیشتر از مدعیانِ مسئول!
دوم: برخی مسئولان، آنقدر در عکس‌العمل نشان دادن به مشکلات این مردم، بد و دیر عمل کرده‌اند که خواسته اصلی مردم از من این است که فقط آنها را ببینم و بشنوم، تا شاید من بتوانم مشکلاتشان را برای گوش ناشنوای این آقایان بازگو کنم.
نشستگان محترم و مسئول، لطفا برخیزید و اقدامی کنید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه