زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» اجتماعی » زمزمه هایی از فیلترینگ اینستاگرام
تاریخ انتشار : 2018/10/07 - 13:25
 کد خبر: 20124
 209 بازدید

زمزمه هایی از فیلترینگ اینستاگرام

عبدالصمد خرم‌آبادی معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: شبکه اجتماعی اینستاگرام بر خلاف قانون اساسی صوت وتصویر فراگیر را از انحصار سازمان صدا وسیما خارج کرده و بدون هرگونه محدویت قانونی سال‌هاست که مشغول تهاجم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

زمزمه هایی از فیلترینگ  اینستاگرام

«شبکه اجتماعی اینستاگرام بر خلاف مصوبات شورای عالی فضای مجازی و کمیسیون‌های زیر مجموعه آن بدون اینکه سرورهای خود را به داخل منتقل نماید و بدون اینکه مقررات قانونی را بپذیرد در فضای مجازی کشور مشغول فعالیت رسانه‌ای است و برخلاف قانون اساسی صوت وتصویر فراگیر را از انحصار سازمان صدا وسیما خارج کرده و بدون هرگونه محدویت قانونی سال‌هاست که مشغول تهاجم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی می باشد و مسئولین فضای مجازی علیرغم تذکرات دلسوزان خم به ابرو نمی آورند.

علاوه بر آنچه که گفته شد، مشکلات دیگری مانند عدم مبارزه با فیلترشکن‌ها، عدم اهتمام جدی به تحقق شبکه ملی اطلاعات و ده‌ها نابسامانی دیگر وجود دارد که موجبات سلطه بیگانگان بر فضای مجازی کشور را فراهم نموده اند. بطور قطع این مشکلات قابل حل می باشند ولی حل آنها نیاز به “توجه”، “شناخت‌” و “جدیت” همه مسئولین فضای مجازی در انجام وظایف محوله دارد.»


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه