زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصادی » بن سلمان: نفت روسیه تا 20 سال دیگر تمام می شود
تاریخ انتشار : 2018/10/07 - 10:08
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 20052
 481 بازدید

بن سلمان: نفت روسیه تا 20 سال دیگر تمام می شود

ولیعهد عربستان گفته است، که تولید نفت روسیه پس از 19 سال به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت و شاید نیز از بازار جهانی حذف شود.

بن سلمان: نفت روسیه تا 20 سال دیگر تمام می شود

به گزارش اسپوتنیک، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه با بلومبرگ گفت: در آینده شمار تولید کنندگان نفت در بازار جهانی به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت، به ویژه روسیه و چین از این بازار بیرون خواهند شد.

ولیعهد عربستان گفت: تقاضا برای نفت تا سال 2030 بیش از 1 درصد در سال، از 1 تا 1.5 درصد و شاید بیشتر افزایش خواهد داشت. برخی بر این باورند، که پس از سال 2030 این تقاضا کاهش خواهند یافت. طبق محاسبات ما، بسیاری از تولید کنندگان از بازار جهاتی نفت حذف خواهند شد.

وی افزود: به عنوان مثال ما باور داریم، که تولید نفت چین در 5 سال آینده به شدت کاهش خواهد یافت. پس از گذشت 19 سال اگر تولید نفت روسیه به صفر نرسد، به شدت کاهش خواهد یافت.
بن سلمان گفت: با چنین چشم اندازی، عربستان باید در آینده نفت بیشتری را نسبت به امروز بفروش برساند.

در همین باره، والی آبراموف دکتر اقتصاد از روسیه گفت: اطلاعاتی كه درباره حذف روسیه شنیده می شود، اطلاعات درستی نمی باشد.

اگر ما در مورد زمینه های استفاده شده در زمینه تولید نفت صحبت کنیم، آنها قادر به تولید و عرضه دائمی 20 سال به بازار جهانی محصولات نفتی از روسیه هستند. اما اکنون توسعه قفسه قطب شمال است که دارای ذخایر زیادی از نفت و گاز است. علاوه بر این، ما برای افزایش عرضه محصولات با ارزش مانند سوخت موتور و پتروشیمی، روسیه را آغاز کرده ایم.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , انرژی , بین الملل , خبر داغ
ارسال دیدگاه