زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» حمل و نقل » گفتگو با مترو طرحي براي دريافت نظرات مسافران متروي تهران
تاریخ انتشار : 2018/10/06 - 14:04
 کد خبر: 19921
 820 بازدید

گفتگو با مترو طرحي براي دريافت نظرات مسافران متروي تهران

شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در نظر دارد تا به منظور ارتقا سطح خدمات رساني در اين ناوگان، نسبت به جمع آوري نظرات و پيشنهادات شهروندان و مسافران گرامي اقدام كند.

گفتگو با مترو طرحي براي دريافت نظرات مسافران متروي تهران

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، شركت بهره برداري متروي تهران و حومه چهارشنبه هاي هر هفته با اجراي طرحي با عنوان “گفتگو با مترو” در ايستگاه هاي منتخب مترو، از ساعت 10 صبح الي 16 بعدازظهر آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و انتقادات مسافران محترم است.
اين شركت قصد دارد تا در راستاي تكريم بيشتر به نظرات شهروندان محترم پيشنهادات آنها را دريافت و در صورت اجرايي بودن، اقدام نمايد.
این طرح چهارشنبه اين هفته(18 مهرماه 97)، در دوازده ايستگاه منتخب آغاز به كار مي كند تا با بهره گیری از پیشنهادات شهروندان محترم، نواقص مرتفع و ایده های خلاق شهروندی را در جهت بهبود عملكرد به كار گرفته شوند.
مسافران محترم می‌توانند چهارشنبه هاي هر هفته به ميزهاي مستقر در ایستگاه‌های تئاتر شهر، امام خميني(ره)، صادقيه، گلشهر، شادمان، كرج، فرهنگسرا، دروازه دولت، شهيد نواب صفوي، تجريش، شهرري و شهيد بهشتي كه پرسنل شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه در آن حضور دارند، مراجعه و نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را ارائه دهند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : حمل و نقل
ارسال دیدگاه