زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » آمار جابجایی مسافر توسط متروی تهران درهفته اول مهر ماه 97منتشر شد
تاریخ انتشار : 2018/10/06 - 13:56
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 19913
 841 بازدید

آمار جابجایی مسافر توسط متروی تهران درهفته اول مهر ماه 97منتشر شد

مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: براساس آمار موجود بيش از 14 ميليون مسافر در هفته اول مهر ماه 97 با استفاده از مترو جابجا شدند.

آمار جابجایی مسافر توسط متروی تهران درهفته اول مهر ماه 97منتشر شد

به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت افزود: شركت بهره برداري متروی تهران و حومه همواره سعی کرده است با استفاده از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود بهترين سرويس دهي را به شهروندان و مسافران مترو داشته باشد.
وي تصريح كرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش رفت و آمدها در هفته اول مهر ماه، متروی تهران و حومه به منظور تسهیل تردد شهروندان با حداكثر توان خود برای سرویس دهی مناسب، به بيش از 14 ميليون 419 هزار و 962 مسافر در این بازه زمانی یک هفته ای سرویس دهی کرد .
نوبخت افزود: اين ميزان جابجايي در مقايسه با زمان مشابه سال گذشته رشد 2 درصدي داشته است.
مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران وحومه همچنين خاطرنشان كرد: ثبت اين تعداد سفر در هفته اول مهر ماه97 در مقايسه با هفته اول شهريور ماه سال جاري هم حكايت از رشد نزديك به 10درصد در جابجايي مسافر با خطوط مترو دارد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , حمل و نقل , خبر داغ
ارسال دیدگاه