زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » نفت مسجد سلیمان – استقلال تهران/ شاگردان شفر به دنبال دبل پیروزی در جنوب
تاریخ انتشار : 2018/10/06 - 12:23
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 19881
 305 بازدید

نفت مسجد سلیمان – استقلال تهران/ شاگردان شفر به دنبال دبل پیروزی در جنوب

تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و استقلال در چارچوب دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر، امروز به مصاف هم می‌روند.

نفت مسجد سلیمان – استقلال تهران/ شاگردان شفر به دنبال دبل پیروزی در جنوب

در چارچوب دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و استقلال شنبه ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم می‌روند.

استقلال تهران

تیم های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان روز دهم مهر ماه در چارچوب رقابت هاى جام حذفى به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان وینفردشفر موفق شدند حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر این ٢ تیم قرار است بار دیگر روز چهاردهم مهر ماه در شهر اهواز به مصاف هم بروند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال موفق شدند رده یازدهم جدول لیگ را از آن خود کنند و با 5 گل زده وضعیت بهتری نسبت به حریف خود داشته باشند.

شاگردان شفر پس از برگزارى دیدار جام حذفى مقابل نفت مسجد سلیمان با حضور در اهواز تمرینات خود را برای رویارویی دوباره مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت هاى لیگ برتر از سر گرفتند.

محسن کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی آقاخان و تیموری همچنان به دلیل مصدومیت نمی‌توانند استقلالی‌ها را همراهی کنند. خسرو حیدرى و طارق همام نیز از همراهى آبى‌ها به دلیل مصدومیت باز ماندند.

استقلالى‌ها با سرمربیگرى شفر تا به اینجاى رقابت هاى لیگ برتر توانستند در ٧ بازى انجام شده، یک پیروزی، 5 مساوى، یک باخت را در کارنامه ثبت کنند.

نفت مسجد سلیمان

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان وضعیت قابل قبولی در رقابت‌های لیگ برتر ندارند و با یک گل زده رده پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده اند.

مشکلات مالی باعث شده تیم نفت مسجد سلیمان بار‌ها دچار چالش شود.

نفتی ها پس از کنار رفتن ویسی، علیرضا مرزبان را به عنوان سرمربی انتخاب کرد اند و این مربى در جام حذفى مقابل استقلال تهران نتوانست نتیجه لازم را کسب کند.

بدون شک شاگردان مرزبان پس از باخت برابر استقلال در جام حذفى به دنبال پیروزی در رقابت هاى لیگ برتر مقابل آبى پوشان تهرانى هستند.

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تا به اینجاى رقابت هاى لیگ برتر توانستند در ٧ بازى ،٣ مساوى، ٤ باخت، یک گل زده و ٧ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

شاگردان مرزبان موفق شدند با کسب ٣ امتیاز رده پانزدهم را تصاحب کنند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه