زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» خبر داغ » کپی‌برداری دوباره اینستاگرام از اسنپ‌چت
تاریخ انتشار : 2018/10/05 - 18:04
 کد خبر: 19768
 704 بازدید

کپی‌برداری دوباره اینستاگرام از اسنپ‌چت

اینستاگرام باز هم به دنبال اضافه کردن ویژگی‌های جدید است و این بار به سراغ ساده‌تر کردن یکی از پایه‌ای ترین مسائل صفحات اجتماعی رفته: دوست یابی یا فالو کردن راحت تر افراد جدید. اینستاگرام نام این ویژگی را «nametags» گذاشته که به سادگی با اسکن کردن یک کد -مثل چیزی که در اسنپ چت شاهد بودیم- می‌توانید نسبت به فالو کردن دوستان‌تان اقدام کنید.

کپی‌برداری دوباره اینستاگرام از اسنپ‌چت

هر زمان که یک Nametag ساختید (که در آن می‌توانید از رنگ‌ها، اموجی‌ها و عکس‌های سلفی استفاده کنید) کافیست دوستتان با دوربین آن را اسکن کند تا به سرعت به یکی از دنبال کننده‌هایتان در اینستاگرام بدل شوند یا برایتان یک پیام ارسال کنند. شما می‌توانید Nametag ساخته شده را با دیگران از طریق پیام‌های متنی به اشتراک بگذارید. استفاده از این ویژگی در حال حاضر در اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.

ویژگی Nametag

البته این تنها ویژگی اضافه شده نیست. اینستاگرام همچنین در حال ارزیابی ویژگی دیگریست که کاربران را تشویق به اضافه شدن به گروه‌های دانشگاهی می‌کند تا پیشینه‌های تحصیلی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. مثل مدارسی که رفته‌اند، تحصیلاتی که داشته‌اند، سال‌های ورود و خروج از آن‌ها و … .

همچنین می‌توانید به مسیر یکی از مدارس یا دانشگاه‌ها در اپلیکیشن اینستاگرام رفته و همه‌ی افرادی که از پیشینه‌ای خاص استفاده می‌کنند را مشاهده کنید. در بین افراد ممکن است دوست‌های قدیمی و همکلاسی‌هایتان را هم بعد از سال‌ها ملاقات کنید.

این ویژگی فعلا محدود به چند دانشگاه در آمریکاست اما احتمالا به زودی موسسات علمی بسیار زیاد دیگری نیز می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

 

کپی‌برداری دوباره اینستاگرام از اسنپ‌چت


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه