زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۲۸
» خبر داغ » خریداران آیفون Xs با مشکل جدیدی رو به رو شدند
تاریخ انتشار : 2018/10/04 - 17:45
 کد خبر: 19674
 553 بازدید

خریداران آیفون Xs با مشکل جدیدی رو به رو شدند

از پست‌های اخیر در فروم پشتیبانی شرکت اپل اینطور به نظر می‌رسد که آیفون‌های جدید شرکت آمریکایی مشکلاتی در اتصال بلوتوثی با دستگاه‌های دیگر دارند. در حالی که بیشتر مشکلات اعلام شده مربوط به اتصال گوشی‌ها با کیت خودرو بوده، اما برخی دیگر از ایرادات مطرح شده در این فروم خبر از وجود اختلالاتی در اتصال بلوتوثی با دیگر دستگاه‌ها هم می‌دهد.

خریداران آیفون Xs با مشکل جدیدی رو به رو شدند

راه حل‌های مطرح شده توسط کاربران هم بیشتر حول پاک کردن اتصالات گذشته و اقدام مجدد برای وصل کردن بلوتوث بود که تنها در کوتاه مدت مشکل را حل می‌کرد. این اختلالات تنها مربوط به یک مدل خودرو هم نیست چرا که در مدل‌هایی نظیر کیا، سوبارو، آئودی و مرسدس هم اعلام شده‌اند.

همچنین یکی از کاربران اعلام کرده که بعد از تماس با پشتیبانی اپل، یکی از کارشناسان از او خواسته که آخرین نرم افزار‌های مربوط به کیت خودرو را تهیه کنند در صورتی که هیچ بروزرسانی برای نرم افزار کیت اتومبیل عرضه نشده بود.

مورد جالب راجع به این اختلالات اینجاست که همه‌ی این مشکلات در موبایل‌های جدید اپل گزارش شده و آیفون X و آیفون ۸ بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهند. برخی از کاربران البته بر این عقیده‌اند که در صورت آپدیت به نسخه‌ی 12 iOS شاید این مشکلات حل شود. چرا که پیش‌تر و در سال ۲۰۱۶ مشکل مشابهی بین آیفون ۷ و کیت خودروی BMW پیش آمده بود که با آپدیت به iOS 10 حل می‌شد.

به جز مشکل اخیر و اختلالی که در سال ۲۰۱۶ پیش آمده بود، ایراد مشابه در تماس‌های صوتی تلفن‌های اپل در کوچ به iOS 8 و در سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد. به هر ترتیب اپل با بروز این مشکلات بیگانه نیست و باید دید واکنش این غول آمریکایی به معضلات جدید ایجاد شده چگونه خواهد بود.

البته لازم به ذکر است با اینکه بسیاری از کاربران اپل را مقصر ایرادات به وجود آمده می‌دانند، اما نباید فراموش کرد که سیستم بلوتوث به صورت استاندارد و توسط SIG ایجاد می‌شود و از این گذشته هیچ بعید نیست که بخش بزرگی از مشکلات تقصیر تولید کنندگان دیگر دستگاه‌ها باشد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه