زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد
تاریخ انتشار : 2018/10/04 - 14:35
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 19649
 262 بازدید

امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد

مهلت تمدید شده ثبت‌نام مجدد همه گروه‌های آزمایشی در دوره‌های کارشناسی و کاردانی، پذیرش براساس سوابق تحصیلی امشب پایان می‌یابد.

امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد

با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان در خصوص ثبتنام مجدد دورههای کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی، ثبتنام مجدد از یکشنبه 8 مهر آغاز شده و تا ساعت 24 پنجشنبه 12 مهر ادامه خواهد داشت.

تمام متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww.azmoon.org ابتدا راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در20رشته /محل اقدام کنند.

معیار پذیرش در این دوره معدل کتبی دیپلم و عنوان مدرک دیپلم است لذا با توجه به عدم امکان ویرایش داوطلبان در هنگام درج معدل کتبی دقت لازم را داشته باشند. مهلت ثبت نام مجدد به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و به درخواست‌هایی که بعد از این تاریخ وصول شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه