زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » توصیه ساده متخصصان برای پیشگیری از عفونت مجاری ادراری زنان
تاریخ انتشار : 2018/10/04 - 13:03
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 19631
 523 بازدید

توصیه ساده متخصصان برای پیشگیری از عفونت مجاری ادراری زنان

کارشناسان به زنان توصیه می‌کنند برای پیشگیری از ابتلا به عفونت مجاری ادراری آب بنوشند.

توصیه ساده متخصصان برای پیشگیری از عفونت مجاری ادراری زنان

همواره به زنان توصیه شده برای پیشگیری از ابتلا به عفونت‌های مکرر مجاری ادراری آب بنوشند. هرچند، شواهد کافی در تایید این ادعا وجود نداشت. اکنون، نتایج یک آزمایش رندومی نشان می‌دهد زنانی که میزان آب بیشتری مصرف می‌کنند کمتر در معرض ابتلا به این نوع عفونت هستند.

متخصصان آمریکایی به مطالعه روی ۱۴۰ زن که دچار عفونت‌های مکرر مجاری ادراری بودند و در طول روز کمتر از ۱.۵ لیتر آب مصرف می‌کردند، پرداختند. همچنین از برخی از این افراد درخواست شد رویه پیشین را ادامه داده و در گروهی دیگر میزان نوشیدن آب در طول روز افزایش پیدا کرد.
متخصصان مشاهده کردند در گروه نخست موارد ابتلا به عفونت‌های مجاری ادراری در مدت یک سال به طور میانگین ۳.۲ مورد بوده درحالیکه در افراد گروه دوم ۱.۷ مورد بوده‌ است.
متخصصان آمریکایی اظهار داشتند: هرچند نسبت دفعات ابتلا به این عفونت‌ در افرادی که حجم پایینی آب مصرف می‌کنند، مشخص نیست اما می‌توان گفت به منظور کاهش خطر ابتلا به این نوع از عفونت لازم است میزان مصرف مایعات افزایش یابد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه