زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» جذاب ترین ها » صرافی‌ها مانع گزارش «حالا خورشید» از بازار ارز
تاریخ انتشار : 2018/10/04 - 12:50
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 19625
 455 بازدید

صرافی‌ها مانع گزارش «حالا خورشید» از بازار ارز

یکی از مجریان برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» که در دو روز گذشته به صورت زنده از تحولات بازار ارز گزارش تهیه‌ کرده ، تجربه حضور دوربین‌ زنده تلویزیون را در بازار ارز بازگو کرده است.

صرافی‌ها مانع گزارش «حالا خورشید» از بازار ارز

حمید ترابیان درباره تهیه گزارش زنده برنامه «حالا خورشید» از تحولات بازار ارز، گفت: «اعتماد بیشتر مخاطبان به برنامه «حالا خورشید» از زمانی شروع شد که به پیشنهاد آقای رشیدپور و با حمایت آقای فروغی (مدیر شبکه ۳ سیما) برای اولین‌بار قیمت غیررسمی دلار را به صورت روزانه از تلویزیون اعلام کردیم. این اتفاق که با توجه به ساختار خط‌شکن «حالا خورشید» اتفاق افتاد، باعث شد تا مخاطبان اعتماد بیشتری به ما داشته باشند.»
او ادامه داد: «در همین زمینه تصمیم گرفته شد برنامه «حالا خورشید» از چهارراه استانبول و تحولات بازار ارز گزارش زنده تهیه کند. این اولین بار بود که دوربین صداوسیما به صورت زنده از قیمت دلار در بازار گزارش تهیه می‌کرد و چه تجربه پر از ریسک و خطرناکی هم بود؛ البته در صورتی که نیاز به تهیه گزارش زنده وجود داشته باشد، باز هم این کار را انجام خواهیم داد.»
مجری برنامه «حالا خورشید» درباره واکنش‌های مردم به دوربین‌های صداوسیما در بازار ارز نیز بیان کرد: «تا زمانی که حرف مردم را بزنیم قطعا مشکلی وجود نخواهد داشت. ما در این دو روز مشاهدات عینی را منتقل و تلاش کردیم حرف دل مردم را بشنویم؛ به همین دلیل در تهیه گزارش مردمی با مشکلی برخورد نکردیم، اما صرافی‌ها از حضور ما ممانعت می‌کردند.»
ترابیان خاطرنشان کرد: «من حدود هشت ماه است که به گروه برنامه «حالا خورشید» پیوسته ام، اما از همان ابتدا قرار بود که این برنامه صدای مردم باشد و با صداقت و شفافیت دغدغه‌های مردم را منتقل کند. به همین دلیل «حالا خورشید» توانست در این مدت مخاطبان زیادی داشته باشد.»
او رویکرد برنامه «حالا خورشید» برای تهیه‌ گزارش زنده از بازار ارز را با هدف امیدبخشی و شفافیت دانست و گفت: «ما تلاش می‌کنیم واقعیت‌ها را بگوییم و مردم هم به ما اعتماد می‌کنند. در واقع می‌توان گفت از زمانی که روزانه قیمت غیررسمی دلار را در برنامه اعلام کردیم، توانستیم تا اندازه زیادی اعتماد مخاطب را به خودمان جذب
کنیم.»


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه