زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اقتصادی » کاهش نرخ دلار ماموران را در همدان وارد گود کرد!
تاریخ انتشار : 2018/10/02 - 12:50
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 19263
 310 بازدید

کاهش نرخ دلار ماموران را در همدان وارد گود کرد!

پایین آمدن ناگهانی نرخ دلار باعث شده مردم به جنب‌وجوش بیفتند به‌طوریکه امروز شاهد حضور گسترده مردم همدان برای خرید دلار در صرافی‌های همدان بودیم.

کاهش نرخ دلار ماموران را در همدان وارد گود کرد!

امروز پس از انتشار خبر سقوط ارزش نرخ دلار در بازارهای مختلف همدانی‌ها نیز به صرافی‌ها مراجعه کرده و جالب اینجاست که بر خلاف سایر استان‌ها که مردم صف کشیده‌اند تا دلارهایشان را بفروشند، اقدام به خرید دلار می‌کنند. خبرنگار ایسنا بازدیدی میدانی از دو صرافی همدان داشت.

در کنار یکی از صرافی‌ها نیروهای پلیس برای آرام‌سازی جو و جلوگیری از تنش احتمالی حضور داشتند و مردم نیز تجمع داشته و با یکدیگر درباره وضعیت نرخ دلار در بازار به تبادل‌نظر می‌پرداختند.

در این میان یکی از صرافی‌ها خریدوفروش نداشت و فقط دلال‌ها از مردم و فروشندگان دلارهای خانگی را با قیمت 8000 تومان خریداری می‌کردند و همان دلار را با نرخ 12 هزار و 500 تومان می‌فروختند.

قیمت امروز نرخ دلار در یکی از صرافی‌های همدان 14 هزار تومان اعلام شد و دیگر صرافی به علت حضور پلیس و جلوگیری از هرج و مرج خرید و فروشی انجام نمی‌داد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , بازار , خبر داغ
ارسال دیدگاه