زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اقتصادی » خبر خوش برای خریداران خودرو های ۲۰۰۸ و C۳
تاریخ انتشار : 2018/09/28 - 11:27
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 18715
 501 بازدید

خبر خوش برای خریداران خودرو های ۲۰۰۸ و C۳

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی اعلام کرد با تامین شدن قطعات مورد نیاز، تمام خودرو های پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳ که پیش از این پیش‌فروش شده‌اند تولید و تحویل خریداران خواهد شد.

خبر خوش برای خریداران خودرو های ۲۰۰۸ و C۳

محمدرضا نجفی‌منش اظهار کرد: پس از برجام و ورود خودرو سازان بین‌المللی به ایران، ایران‌خودرو همکاری‌ با پژو و سایپا همکاری با سیتروئن را آغاز کردند.

وی با بیان این که این دو خودرو ساز فرانسوی برای ورود به بازار ایران ملزم به سرمایه‌گذاری در ایران شدند، خاطرنشان کرد: به دنبال آن در گام اول همکاری مشترک خودرو سازان ایرانی و فرانسوی، دو خودروی پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳ به خطوط تولید آمده و تعداد قابل توجهی از این خودروها پیش‌فروش شد.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی ادامه داد: با این حال پس از خروج آمریکا از برجام با فشارهای غیرقانونی این کشور به شرکت‌های بین‌المللی، دو شرکت پژو و سیتروئن مجبور به تعلیق فعالیت‌های خود در ایران شدند.

وی افزود: با وجود تعلیق فعالیت پژو سیتروئن در ایران، براساس جدیدترین اخبار به دست آمده تمام قطعات لازم برای تولید خودروهای پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳ پیش‌فروش شده در گذشته، تامین شده و در آینده این خودروها تولید و تحویل خریداران خواهد شد.

نجفی‌منش با بیان این که مسولان پژو سیتروئن به دلیل سرمایه‌گذاری انجام داده در ایران بسیار علاقه‌مند به ادامه فعالیت های خود در ایران هستند، تصریح کرد: در این زمینه مسئولان این خودرو سازان فرانسوی به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند همکاری با خودروسازان داخلی را ادامه دهند؛ هرچند که فعلا فعالیت آنها در ایران معلق است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , خبر داغ , صنعت،معدن و تجارت
ارسال دیدگاه