زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » پیش بینی باران در آینده
تاریخ انتشار : 2018/09/27 - 15:08
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 18675
 229 بازدید

پیش بینی باران در آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به روند فعالیت سامانه بارشی طی روزهای آینده از بارش پراکنده باران در استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق فارس خبر داد.

پیش بینی باران در آینده

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز (پنج شنبه ۵ مهر ماه) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر بارش باران ، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش محسوس دما در شرق استان اردبیل، گیلان و مازندران پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (جمعه ۶ مهر ماه ) کاهش باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد در استانهای گیلان، مازندران و با شدت کمتر در غرب گلستان و ارتفاعات شمالی استان سمنان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: در روز شنبه بارش پراکنده و افزایش دما در سواحل دریای خزر انتظار می‌رود. همچنین امروز و فردا (پنج شنبه و جمعه ) پنجم و ۶ مهر ماه دریای خزر مواج و طوفانی خواهد بود.

به گفته‌ وظیفه، امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و شب در پاره‌ای از نقاط شمال غرب کشور ، هرمزگان ، جنوب سیستان و بلوچستان، وشرق فارس افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا جمعه و شنبه ( ۶ و ۷ مهر ماه ) صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۲۹ و ۱۸درجه سانتی‌گراد و ۲۸ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه