زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اسلایدر اصلی » رونمائی از 11محصول ذخیره ساز نظامی
تاریخ انتشار : 2018/09/27 - 13:27
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 18615
 616 بازدید

با حضور وزیر دفاع انجام شد

رونمائی از 11محصول ذخیره ساز نظامی

دو مجتمع بزرگ طراحی و تولید انبوه باتری‌های صنعتی و خودروئی پیشرفته نسل جدید و 11 محصول جدید ذخیره‌سازی‌های پیشرفته نظامی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان توسعه و منابع انرژی وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

رونمائی از 11محصول ذخیره ساز نظامی

به گزارش تدبیر تازه نیوز، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و درود به روان پاک شهدای حادثه تروریستی اخیر و با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام «حمایت از کالای ایرانی» گفت: افتتاح خطوط تولید باتریهای نسل جدید پیشرفته صنعتی و نظامی مصداق بارزی از تحقق جهادی اقتصاد مقاومتی در رفع وابستگی به خارج از کشور و تکیه بر توان داخلی توسط فرزندان متعهد و متخصص صنعت دفاعی در مجموعه وزارت دفاع است.

در این مراسم امیر سرتیپ حاتمی دو مجتمع طراحی و خطوط انبوه باتری های صنعتی پیشرفته نسل جدید را افتتاح و از 11 محصول ذخیره ساز پیشرفته نظامی رونمائی کرد.

وی ضمن بازدید از کلیه خطوط و تجهیزات در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع توان علمی و عملی کارشناسان این مجموعه را در رفع گلوگاه های علمی و فناورانه و مدیریت انقلابی ستود و مثبت ارزیابی کرد.

طرح صنعتی امام رضا(ع) در همین راستا به منظور خودکفائی و تأمین نیاز کشور به باتری های پیشرفته خودروئی و دستیابی به بازارهای صادراتی ، طی 2400 سرفصل اصلی در مدت 16 ماه در مساحت 42000 متر مربع اجراء و زمینه اشتغال مستقیم برای صدها نفر را فراهم کرده است.

طرح بشارت نیز جهت تولید باتری های صنعتی با مصارف حوزه های تکنولوژی و صنعتی در زیربنای 6هزار متر مربع و استفاده از آخرین فناوری های داخلی و بومی در مدت 9ماه زمینه اشتغال صدها نفر و خودکفائی در تولید باتری های سایز کوچک را فراهم کرده است.

در این مجتمع ضمن دستیابی به فن آوری های برتر در زمینه ساخت نسل جدید باتری ، عملا توان تولید سالیانه بیش از 6 میلیون دستگاه انواع باتری های خودرویی و 1 میلیون دستگاه انواع باتری های سیلد کوچک ویژه مصارف نظامی ، سیستم های مخابراتی و اطلاعاتی ، حمل و نقل نظامی و UPS فراهم شده است .

طراحی، تولید و عرضه بالغ بر 22 نوع محصول جدید ، کاهش مصرف انرژی، افزایش بهره وری مواد اولیه،‌ برخورداری از پیشرفته ترین دانش فنی (پانچ) و حداکثر استفاده از ساخت داخل ، شامل 190 دستگاه و تجهیز اصلی برای نخستین بار در کشور از دیگر ویژگی های این مجتمع طراحی است.

بر اساس گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، بکارگیری نیروهای دانش بنیان ، محققین دانشگاهی و بهره گیری از متخصصان داخلی صنعت کشور از بارزترین مصادیق اجرای طرح تحول و توسعه صنعت باتری کشور در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع بوده است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه